توزیع ۶ هزار بسته معیشتی با اجرای طرح شهید سلیمانی در گیلان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: با اجرای طرح ملی شهید سلیمانی ۶ هزار بسته معیشتی در این استان تهیه و توزیع شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان در مراسم اجرای طرح شهید سلیمانی در آستان میرشمس الدین اردوبازار لاهیجان با گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس گفت: بزرگداشت مفاخر، مبنای قرآنی دارد.

او به اجرای طرح شهید سلیمانی همزمان با سراسر کشور و در همه نهاد‌ها از جمله سازمان اوقاف و امور خیریه اشاره کرد و افزود: این طرح از آول آذر امسال آغاز شد و تا سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ادامه داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اظهار داشت: در این طرح اعضای مراکز افق بقاع متبرکه ضمن کمک به طرح غربالگری کرونا، توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کننده به شناسایی نیازمندان نیز می‌پرداختند.

حجت الاسلام علیزاده ادامه داد: ۶ هزار بسته معیشتی با هزینه ۲ میلیارد تومان با اجرای طرح ملی شهید سلیمانی در گیلان تهیه و توزیع شده است.

او یادآور شد: در مراسم امروز نیز ۳۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش ۱۶۰ میلیون تومان از محل موقوفات تهیه و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: این کمک‌های معیشتی از عواید موقوفات کربلایی حسن تاجر، موقوفه مصلی و حسن وجدانی روشن و همچنین موقوفه شیخ محمود تاجر تهیه شده است.

علیزاده همچنین از ثبت نخستین وقف برای تبلیغ و ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی در کشور در لاهیجان خبر داد و افزود: این ملک موقوفه یک میلیارد تومان ارزش گذاری شده است.

او تصریح کرد: تبلیغ و ترویج مکتب حاج قاسم، برگزاری مراسم ایام شهادت سردار سلیمانی و حضرت زهرا (سلام الله) و شهدای جبهه مقاومت از نیات این موقوفه است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۰۳ ۱۴ دی ۱۳۹۹
فقط میشنوین توزیع شده است . انا به کی و کجا دادن این خیلی جالبه ما تحت پوشش کنیته امداد وازکارافتاده ایم چندین نخانواده دیگرم مثل خودمون میشناسم اما نه به ماازاین بسته عا دادن و وقتی پرسیدم خانوادهای دیگر هیچکس ازاین بسته ها نگرفتن ...فقط حرف حرف .. .خلاصه خدایی هم هست