شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز باغات و زمین‌های کشاورزی در زابل

در ادامه‌ی رصد و پایش اعزام اكيپ اجرائیات شرکت آبفا شهرستان زابل موفق به شناسایی انشعابات غیرمجاز باغات و چندین زمین‌ کشاورزی در این شهرستان شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، روابط عمومی آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان، افت فشار شبکه آب، خسارت به شبکه آب‌رسانی، تهدید بهداشت آب، مصرف بی‌رویه آب و تضییع حقوق مشترکان قانونی از جمله پیامدهای انشعابات غیرمجاز است.

با توجه به آمار چشم‌گیر استفاده از اینگونه انشعابات و لزوم جلوگیری از تضییع حقوق شهروندی شرکت ابفای استان در ادامه‌ی رصد و پایش این مهم با اعزام اكيپ اجرائیات در سطح شهرستان زابل موفق به کشف انشعابات غیرمجاز باغات و چندین زمین‌ کشاورزی گردید.

بر اساس این گزارش، در ادامه‌ی پایش و در بازدید از کوره‌های آجر پزی و همچنین مراکز تفریحی و بلوک زنی ها نیز، تعدادی انشعاب شناسایی و جمع آوری شد.

در پایان از آنجائیکه هرگونه بهره‌برداری غیرمجاز از شبکه آب‌رسانی طبق قانون جرم تلقی می‌شود و در صورت مشاهده، فرد یا افراد خاطی تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت، استفاده‌کنندکان غیرمجاز، جهت جبران خسارت به امور شهرستان و مراجع قضایی معرفی  شدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.