معاون درمان سازمان تامین اجتماعی:

تامین اجتماعی در ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار مشارکت می‌کند

منوچهری گفت: تامین اجتماعی در ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار با سهم ۵۰ درصدی مشارکت میکند تا هر سریعتر این پروژه بهداشتی و درمانی به سرانجام برسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،دکتر امیر عباس منوچهری معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در سفر به جنوب سیستان و بلوچستان در فرمانداری چابهار اظهارداشت: ساعات کار درمانگاه شبانه روزی چابهار افزایش می‌یابد و سعی خواهد شد تا جذب پزشکان متخصص در محل درمانگاه انجام شود.

او  بیان کرد: تجهیز آزمایشگاه به امکانات و تجهیزات پیشرفته و همچنین در آینده خدمات سونوگرافی و رادیولوژی به این مجموعه نیز اضافه می‌شود.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: مرکز پلی کلینیک در آینده نزدیک در شهرستان چابهار باید ایجاد شود و قرارداد افراد تحت پوشش تامین اجتماعی طوری تنظیم شود تا سایر پزشکان متخصص سطح شهر نیز پوشش داده شوند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار نیز اظهارداشت: حوزه بهداشت و درمان، جذب نیروهای انسانی و پزشک، تکمیل پروژه‌ها و تکمیل بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی نیازمند توجه بیشتر مسوولان است.

رحمدل بامری افزود: از سه سال قبل بیمارستان جدید ۵۴۰ تختخوابی چابهار کلنگ زنی شده و پیشرفت در حد چند درصدی دارد و شدیدا نیازمند اعتبار برای ساخت و تکمیل است.

فرماندار نیکشهر نیز بر ضرورت ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در نیکشهر تاکید کرد و افزود: به دلیل نبود درمانگاه تامین اجتماعی در نیکشهر مردم مجبورند برای دریافت خدمات به مرکز استان سیستان وبلوچستان و سایر استان‌ها و شهرهای همجوار مراجعه کنند.

ضیاء الحق هاشمزهی گفت: ساخت درمانگاه تامین اجتماعی یکی از نیازهای ضروری مردم نیکشهر برای بهره‌مندی از خدمات مطلوب پزشکی بوده که نیاز است با تامین اعتبار و نگاه ویژه مسوولان و پیگیری‌های نماینده حوزه انتخابیه چابهار، شاهد آغاز عملیات ساخت درمانگاه تامین اجتماعی باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: جنوب سیستان و بلوچستان از نظر شاخص تخت به ازای هر یکهزار نفر ۶ دهم تخت دارد که رتبه اخر کشور است لذا باید این سرانه حداقل به استاندارد سه تا چهار تخت به ازای هر یکهزار نفر نزدیک شود.

معین الدین سعیدی افزود: چارت بهداشت و درمان، امکانات بهداشتی و درمانی و نیروهای انسانی و پزشک در حد خیلی پایینی بوده و نیازمند توجه بیشتر است.

او  بر ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در کنارک، زرآباد، نیکشهر، قصرقند، دشتیاری و پلان تاکید کرد و گفت: انجام این اقدامات نیازمند توجه مسوولان کشوری است.

 معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در سفر به چابهار، نیکشهر و کنارک از زمین محل احداث درمانگاه تامین اجتماعی نیکشهر، زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان جنوب بلوچستان و بخش های اورژانس و جراحی مردان بیمارستان محمد رسول الله نیکشهر بازدید و از بیماران عیادت کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار