مسئول هیأت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان قم عنوان کرد ؛

۲ هیأت ورزشی قم در انتظار انتخاب رئیس جدید

علیمردانی گفت:با توجه به پایان دوره چهار ساله رئیس هیأت جودو و همچنین رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین، امروز و فردا مجمع انتخابات این دو هیأت ورزشی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، محمد علی‌مردانی امروز مسئول امور مجامع هیات‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: با توجه به پایان دوره چهار ساله رئیس هیأت جودو و همچنین رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین، امروز و فردا مجمع انتخابات این دو هیأت ورزشی با حضور مسئولان فدراسیون، اداره کل و اعضای مجمع برگزار می‌شود.

او ادامه داد: در چهار سال گذشته مجید متقی مسئولیت ریاست هیأت جودو استان قم را بر عهده داشت و با توجه به پایان دوره ریاست وی، ابتدا ثبت‌نام کاندیدا‌ها انجام شد و امروز با حضور رئیس فدراسیون جودو، مدیر کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع شامل نماینده مربیان، داوران، ورزشکاران، بخش‌های تابعه، آموزش و پرورش و ... انتخابات این هیأت برگزار می‌شود.

علیمردانی در ادامه با اشاره به برگزاری مجمع انتخابات چند هیأت ورزشی دیگر در قم، اضافه کرد: در حال حاضر ۴۷ هیأت ورزشی در استان قم فعال است و نزدیک به ۴۰ هیأت به صورت مشترک در عرصه‌های قهرمانی، همگانی، فرهنگی و آموزشی رده‌های سنی مختلف آقایان و بانوان فعالیت می‌کنند.

مسئول امور مجامع هیات‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: همچنین در چهار سال گذشته محمد پیروزمنش رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم بود که با پایان دوره ریاست وی، پس از ثبت‌نام و بررسی صلاحیت کاندیداها، انتخابات این هیأت ورزشی نیز روز سه‌شنبه ۱۶ دی برگزار می‌شود.

علی‌مردانی عنوان کرد: سه ماه پیش از پایان دوره چهار ساله هر هیأت ورزشی مراحل مختلف برگزاری مجمع از جمله ثبت‌نام کاندیدا‌ها و احراز صلاحیت آن‌ها انجام می‌شود و سپس برای برگزاری مجمع انتخابات اقدام می‌کنیم، اتفاقی که از ابتدای سال در رشته‌های بسکتبال و تیراندازی رخ داده و روسای جدید آن‌ها مشخص شده‌اند.

مسئول امور مجامع هیات‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم در پایان تصریح کرد: رشته‌های هاکی، جانبازان و معلولین، سوارکاری، جودو، کشتی، نجات‌غریق و غواصی، هندبال، گلف و فوتبال دیگر هیات‌های ورزشی هستند که مجمع انتخابات برای تعیین رئیس جدید آن‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار