سرمربی تیم فوتبال پیکان:

باید یک یا ۲ گل دیگر در نیمه اول می‌خوردیم/ بازیکنانم می‌دانند که اسم‌ها بازی نمی‌کنند و کیفیت ملاک است

تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در نیمه اول خیلی متزلزل بودیم و باید یک یا ۲ گل دیگر می‌خوردیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از پیروزی ۲ بر یک مقابل نساجی مازندران اظهار کرد: بازی ۲ نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول غافلگیر شدیم. تیم حریف تاکتیک خوبی اتخاذ کرده بود و دوست داشت از فضای پشت مدافعان ما استفاده کند. با توجه به این که دنبال پیروزی بودیم و تیممان جلو بازی می‌کرد، یک گل خوردیم و باید چند گل دیگر هم می‌خوردیم. خیلی متزلزل بودیم. بین نیمه بازیکنان را توجیه کردیم و فهمیدیم حریف چطور می‌خواهد به ما ضربه بزند. در نیمه دوم، بازی کاملا تحت کنترل ما بود و موقعیت خاصی به حریف ندادیم. باید به بازیکنان هر ۲ تیم تبریک بگویم. از تک تک بازیکنان تیم خودمان هم تشکر می‌کنم.

تارتار درباره ۲ پیروزی پیاپی تیمش که با درخشش بازیکنان تعویضی رقم خورد، گفت: یک مربی در نیمه دوم امیدوار به تعویض‌هایش است. درخشش آن‌ها کار خوب من نیست، کار خوب بازیکنان تعویضی است. بازیکنانم می‌دانند اسم‌ها بازی نمی‌کنند و کیفیت آن‌ها در تمرین و مسابقه ملاک است. تنها کاری که می‌توانم انجام دهم این است که عدالت را به عنوان مربی تیم اجرا کنم. در ۲ بازی اخیر بازیکنان تعویضی ما خیلی خوب کار کردند.


بیشتر بخوانید:


سرمربی پیکان افزود: پاداش بازیکنان تعویضی به اندازه بازیکنان ثابت است و من هیچ وقت از لفظ بازیکن ذخیره استفاده نکرده‌ام. بازیکنانی که کمتر بازی می‌کنند به اندازه بازیکنانی که از ابتدا بازی کرده‌اند، مستحق پاداش هستند. باید از هیئت مدیره باشگاه، به ویژه از مقیمی، مدیرعامل کارخانه پیکان تشکر کنم. مسئولان باشگاه به وعده‌هایی که قبل از بازی داده بودند، عمل کردند و در نتیجه بازی امروز تاثیرگذار بودند. امیدوارم این روند را با همین نتیجه ادامه بدهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار