۵ خرید مهم تاریخ رئال مادرید در نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا

تیم فوتبال رئال مادرید همیشه در نقل و انتقالات زمستانی فوتبال بازیکنان بزرگی را به خدمت گرفته است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا آغاز شده است و این فصل نیز مانند سال‌های گذشته تیم فوتبال رئال مادرید می‌تواند با جذب یا انتقال برخی بازیکنان نقش مهمی را در بازار نقل و انتقالات ایفا کند.

اما رئال مادرید در سال‌های گذشته در نقل و انتقالات ژانویه خرید‌های خاطره انگیز و مهمی داشته است.

به ۵ خرید مهم تاریخ رئال مادرید در نقل و انتقالات زمستانی اشاره خواهیم کرد.

۱. مارسلو

مارسلو در زمستان ۲۰۰۶ و با قیمت ۶ میلیون یورو از لیگ برزیل به رئال مادرید و تیم تحت هدایت فابیو کاپلو پیوست.

او در تیم کاپلو تنها ۶ بار فرصت حضور در زمین را به دست آورد، اما بعد از آن فصل موفق شد به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید تبدیل شود.

۲. کاسانو

او در ژانویه ۲۰۰۶ به تیم فوتبال رئال مادرید پیوست. اما در ۲ فصل حضور در رئال مادرید و در ۲۹ مسابقه تنها ۴ گل به ثمر رساند و در سال ۲۰۰۸ به صورت رایگان به تیم فوتبال سمپدوریا در سری آ پیوست.

۳. زی روبرتو

مهاجم تیم ملی فوتبال برزیل در سال ۱۹۹۷ به رئال مادرید پیوست، اما فرصت کم حضور در ترکیب این تیم او را مجبور به ترک سریع رئال مادرید کرد. این بازیکن به تازگی و در سن ۴۳ سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است.

۴. دیگو لوپز

این دروازه بان اسپانیایی در سال ۲۰۱۳ و پس از مصدومیت ایکر کاسیاس در میانه‌های فصل به رئال مادرید پیوست و به عنوان دروازه بان اصلی در تیم کارلو آنجلوتی در لالیگا و لیگ قهرمانان برای رئال مادرید به میدان رفت.

۵. هیگواین

او در دسامبر ۲۰۰۶ و با قیمت ۱۲ میلیون یورو از تیم فوتبال ریورپلاته آرژانتین به رئال مادرید پیوست و در سال‌های حضور خود در سانتیاگو برنابئو روز‌های درخشانی را پشت سر گذاشت.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار