تعامل محیط‌ زیست با منابع طبیعی در حفاظت از عرصه‌های طبیعی

در نشست مشترک مدیران کل حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری، بر هم‌افزایی در حفاظت از عرصه‌های طبیعی تأکید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، در نشست مشترک تعاملی، با حضور مسئولان حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری، برای انجام گشت‌های حفاظتی مشترک بین دو دستگاه، در مناطق تحت مدیریت، برنامه ریزی شد.

شهرام احمدی مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری در این نشست گفت: این استان دارای تنوع زیستی و پتانسیل‌های طبیعی فراوانی است که با هم‌افزایی بین دستگاهی می‌توان به حفاظت بهتر و ارتقای عرصه‌های طبیعی پرداخت.


بیشتر بخوانید


او افزود: با توجه به اینکه حفاظت از اراضی ملی و مناطق حفاظت شده از اولویت‌های اصلی هر دو دستگاه است، با استفاده از امکانات موجود در هر دو نهاد دولتی، می‌توان طرح‌ها و برنامه‌های حفاظتی را نحو مطلوب انجام داد.

احمدی اضافه کرد: انجام این مهم جز با همسویی مردم، نهاد‌های مرتبط و سازمان‌های مردم نهاد حامی و دوستدار منابع طبیعی و محیط زیست، میسر نخواهد شد.

او ادامه داد: با تعامل خوب بین دستگاهی و انتقال تجربیات مشترک بتوانیم گام‌های مهمی در در حفاظت از سرمایه‌های طبیعی استان برداریم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار