بسته اخبار حوادث امروز ۲۰ دی ماه سال ۹۹؛

کشف ۱۰ فقره کلاهبرداری اینترنتی در محمودآباد / کشف سرقت ۲۰ میلیارد ریالی در چالوس

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۲۰ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۲۰ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در محمودآباد

سرهنگ حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: ماموران انتظامی محمودآباد در پی دریافت پرونده‌ای از پلیس فتای استان مبنی بر فعالیت یکی از کلاهبرداران حرفه‌ای در یکی از روستا‌های محمودآباد با تبلیغ سوری در شبکه‌های مجازی و برخی کاربر‌های اینترنتی مراتب را با انجام اقدامات پلیسی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او از شناسایی مخفیگاه متهم و هماهنگی با مرجع قضائی خبر داد و افزود:ماموران انتظامی محمودآباد در اقدامی مشترک با پلیس فتای استان متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی محمودآباد با اشاره به اعتراف متهم دستگیر شده به ۱۰ فقره کلاهبرداری اینترنتی در سراسر کشور از جمله استان مازندران، شیراز، اصفهان، همدان و گفت: متهم که از ساکنان غیر بومی در مازندران بود، با انتشار تصاویر برخی از کالا‌ها و لوازم اساسی در شبکه‌های مجازی پس از دریافت مبالغی از قربانیان خود، از انجام تعهدات خود برای تحویل اجناس به آن‌ها خود داری می‌کرد.

سارقان ویلا‌های خالی در چالوس به دام افتادند

سرهنگ علی اکبر خسروی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت:ماموران انتظامی چالوس در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت از ویلا‌های خالی از سکنه در چالوس و عباس آباد موضوع را با انجام اقدامات پلیسی در دستور کار خود قرار دادند.

او با اشاره به شناسایی مخفیگاه سه سارق حرفه‌ای و هماهنگی با مرجع قضائی، افزود: ماموران انتظامی در اقدامی غافلگیرانه هر ۳ سارق را دستگیر و در بازجویی‌های فنی از آنان به راز ۱۸ فقره سرقت از ویلا‌های خالی از سکنه در شهرستان عباس آباد وچالوس پی بردند.

فرمانده انتظامی چالوس با بیان کشف مقادیر زیادی اموال سرقتی شامل تلویزیون، هود، کولر و دیگر لوازم خانگی به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیارد ریالی از مخفیگاه متهمان، گفت: در این رابطه پرونده‌هایی تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد، همچنین تلاش برای شناسایی مالباختگان و تحویل اموال به آنان ادامه دارد.

دستبند پلیس بر دست ۴ سارق به عنف در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره سرقت به عنف موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران آگاهی قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه متهمان در پی تلاش بی وقفه ماموران پلیس آگاهی مورد شناسایی قرار گرفتند، افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضائی سارقین که ۳ مرد و یک زن بوده اند را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ساری از مسموم شدن شاکی توسط سارقان که در پوشش میهمان به منزل وی شب هنگام رفته بودند، با خوراندن داروی بیهوشی خبرداد و گفت:سه مرد و یک زن سارق پس از مسمومیت صاحب خانه اقدام به سرقت اموال، اثاثیه منزل، وجوه نقد و کارت‌های بانکی وی نمودند.

صفرپور ادامه داد: طی بازدید و بازرسی از مخفیگاه متهمین کلیه اموال سرقتی از آن‌ها کشف و سارقین پس از تشکیل پرونده به همراه اموال مکشوفه به مرجع قضایی معرفی شدند.

کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در ساری

سرهنگ ناصر علی صفرپور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر نگهداری ۲ دستگاه موتور سیکلت قاچاق توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: در این راستا ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی در بازرسی از پارکینگ منزل وی ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق کشف کردند.

سرهنگ صفرپور ارزش موتورسیکلت‌های قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان مجموعا بالغ بر ۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: موتورسیکلت‌های کشف شده به سازمان اموال تملیکی تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار