۳۴ درصد تماس‌ها با پلیس ۱۱۰ منجر به عملیات شده است

تنها ۳۴ در صد از تماس مردم با پلیس ۱۱۰ مازندران منجر به حضور پلیس در صحنه و عملیات شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ نعمت الله آزادی معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به افزایش ۲ درصدی تماس با پلیس ۱۱۰ ،گفت: بیش از یک میلیون هفصد هزار تماس در ۹ ماه گذشته از سوی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برقرار شد که ۳۴ درصد از این تماس‌ها منجر به عملیات و حضور پلیس در صحنه شده است.

او افزود: بهره گیری از توان بالقوه مردمی در تامین امنیت و جلوگیری از سرگردانی مردم از دیگر دستارد‌های پلیس در این راستا است.

سرهنگ آزادی تحقق عدالت اجتماعی در جامعه را از دیگر کاردکرد‌های پلیس ۱۱۰ برشمرد و گفت: افزایش هزینه‌های جرم و ایجاد بازدارندگی در مجرمان از دیگر دستاورد‌های پلیس ۱۱۰ است.

او با اشاره به افزایش مشارکت‌های مردمی با پلیس در تامین نظم و امنیت افزود: تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی در ۹ ماهه گذشته ۲ درصد افزایش داشته است.

آزادی از افزایش تماس‌های مردمی با پلیس ۱۱۰ نسبت به سال‌های گذشته نیز خبر داد و آن را ناشی از اعتماد مردم و شهروندان به پلیس و نقش مشارکتی آن‌ها در جهت تامین نظم و امنیت برشمرد.

او گفت: ۵۰ درصد تماس‌های انجام شده با پلیس ۱۱۰ برای کسب راهنمایی و ارشاد و ۱۶ درصد نیز غیر قابل رسیدگی بوده است.

سرهنگ آزادی از رضایتمندی ۹۰ درصدی مردم از عملکرد پلیس ۱۱۰ خبر داد و افزود: میزان رضایتمندی مردم طی تماس کنترلی با شهروندان با مولفه هایی، چون حضور به موقع پلیس در صحنه جرم، چگونگی برخورد و اقدام مامور پلیس مورد سنجش قرار گرفته است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار