اولین دریافت کنندگان واکسن کرونای ایرانی در حال تماشای دربی

تصویری از اولین نفرات دریافت کننده واکسن کرونای ایرانی در حال تماشای دربی استقلال و پرسپولیس در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز پیش واکسن کرونای ایرانی به مرحله تست انسانی رسید و عده زیادی جهت آزموده شدن این واکسن داوطلب شدند؛ بنابراین در مرحله اول تست انسانی، واکسن کرونای ایرانی به این افراد تزریق شد و داوطلبان از آن زمان تاکنون تحت نظر و مراقبت هستند. همزمان با برگزاری دربی استقلال و پرسپولیس، تصویری از داوطلبان با حال مساعد در حال دیدن این بازی منتشر شده و میان کاربران شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود که در ادامه، آن را مشاهده می‌کنید.

این تصویر با عنوان « امروز موقع دربی چه کَل کَلی بود بین این دوستانی که واکسن "کووایران برکت" بهشون تزریق شده بود» در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.

داوطلبان تزریق واکسن کرونای ایرانی در حال مشاهده دربی


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۸ ۲۳ دی ۱۳۹۹
ما فقط واکسن کرونای ایرانی میخواهیم شاید یک کمی معطل بشیم ولی به اعتماد و افتخارش میارزد هر چند چند خطا هم داشته باشد که ان شاالله نخواهد داشت و بهترین واکسن دنیا خواهدشد به لطف خدا و زحمت دانشمندان جوان انقلابی ایرانی من که فقط واکسن ایرانی میزنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۲ ۲۳ دی ۱۳۹۹
به چه زبانی بگیم که فقط به واکسن ایرانی اعتماد داریم و هیچ واکسن دیگری غیر از واکسن ایرانی نمیزنیم حتی اگر درصدی خطا داشته باشه ولی میدونیم کار دانشمندان خودمون و خیانتی در کار ساخت واکسن ایرانی نیست و به حول و قوه الهی بهترین و اثربخشترین واکسن دنیا واکسن ایرانی خواهد بود زیرا خداوند هر چقدر بهش اعتماد کردیم خدا ی مهربان هم به همان نسبت که ما اعتماد میکنیم ایشان هم به ما لطف و محبت و یاری خواهند فرمود... ان شاءا