تاکید بر علم آموزی در دانشگاه‌ها

امام جمعه بافق گفت: باید با کار پژوهشی راهکاری برای تغییر نگاه جامعه به مدرک گرایی و تبیین جایگاه علم آموزی اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام سعادت فر امام جمعه بافق بر ضرورت تبیین تفاوت بین مدرک گرایی و علم آموزی در دانشگاه‌ها تاکید کرد.

دکتر عباس فتاحی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق در دیدار با حجت السلام سعادت فر ضمن تبریک انتصاب ایشان به عنوان امام جمعه جدید شهر بافق، گوشه‌ای از فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه‌های مختلف و مشکلات  آن را مطرح و ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های مسؤلین شهرستان این دانشگاه به عنوان بزرگترین مجموعه علمی فرهنگی بافق در زمینه تحصیلات عالیه فعال باشد.

حجت الاسلام سعادت فر امام جمعه بافق نیز با ابراز خرسندی از این دیدار، برکت کمک مالی حضرت امام در ابتدای تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی و تاثیر آن در بقاء و پیشرفت این دانشگاه را یادآور شد و بر انجام فعالیت‌های علمی و پژوهشی در دانشگاه تاکید کرد.

او تبیین تفاوت بین مدرک گرایی و علم آموزی را یکی از وظایف دانشگاه‌ها عنوان کرد و ادامه داد: یکی از آفات علم آموزی در این دوران مدرک گرایی است که با یک کار پژوهش باید راهکاری برای تغییر نگاه جامعه به این موضوع اندیشیده شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۳ دی ۱۳۹۹
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان برای ورودی های مهر 98 رشته های کم متقاضی وعده تخفیف 35 درصدی شهریه را داد اما تخفیف را به بهانه های مختلف اعمال نمیکنند لطفا رسیدگی فوری نمایید تا از داوطلبان سو استفاده نشود
آخرین اخبار