حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی:

آیت الله مصباح یزدی در برابر تحریف و فتنه‌ها می‌ایستاد

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: آیت الله مصباح یزدی در برابر تحریف و فتنه‌ها می‌ایستاد و تشخیص بسیار بالایی داشت.

آیت الله مصباح یزدی در برابر تحریف و فتنه‌ها می‌ایستادبه گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت آیت الله مصباح یزدی که در مجموعه فرهنگی ۱۳ آبان برگزار شد، اظهار کرد: ما بعد از رحلت آیت الله مصباح احساس یتیمی می‌کنیم. آنچه این مرد بزرگوار را در این سطح عظمت قرار داد ویژگی‌های، چون جامعیت او بود، او در اوج تفکر فلسفی یک سیاست مدار جامع بود، او فقیه برجسته بود که همه ارزش‌های انسانی در او هماهنگ رشد کرده بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه انسان یک بعدی را کامل ندانست و گفت: آیت الله مصباح در همه ابعاد مختلف دارای کم نظیر و بی نظیر بودند، او با بصیرت و نسبت بر امور داخلی و خارجی بود، او صراحت و شجاعت بیان آنچه با بصیرت دریافته بود، داشت.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: آیت الله مصباح در برابر گروه‌ها و انحراف‌ها و در دفاع از ولایت با صراحت کامل سخن می‌گفت و می‌ایستاد.

وی طرح ولایت را یکی از گوشه‌های کار عمیق ایت الله مصباح دانست و اظهار کرد: او در برابر تحریف و فتنه‌ها می‌ایستاد و تشخیص بسیار بالایی داشت. او از بصیرت بالایی و روحیه جهادی برخوردار بود و در دفاع از ولایت پیشگام و پیش نیاز بود، او فرهنگ علوی و فاطمی در دفاع از ولایت را به ما آموخت.


بیشتر بخوانید

شکل‌گیری قدرت جهانی علیه استکبار


نماینده ولی فقیه عشق به ولایت را یکی دیگر از ویژگی‌های آیت الله مصباح دانست و گفت: آیت الله مصباح می‌گفت که هر کس با ولایت فقیه زاویه داشته باشد عاقبت بخیر نمی‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی افزود: پیام آیت الله مصباح به ما این است که قوی شویم تا دشمن از آسیب رساندن به ما مأیوس شود، ما باید بصیرت خود را افزایش دهیم، او عبد مخلص خدا بود، امید داریم همانگونه که شهادت حاج قاسم مکتب او را زنده‌تر کرد رحلت آیت الله مصباح نیز ما را با فرهنگ و ویژگی‌های او آشنا‌تر کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار