بهره برداری از پروژه‌های عمرانی در هویزه

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی از بهره برداری و کلنگ زنی ۷ پروژه مختلف در حوزه راهداری و راه و شهرسازی در هویزه خبر داد.

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بهره برداری ۳ پروژه عمرانی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و همچنین ۴ پروژه در حوزه راه و شهرسازی امروز با حضور جمعی از مسئولان محلی در شهرستان هویزه انجام شد.

او بهره برداری از پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور هویزه-مزار شهدا به طول ۵ کیلومتر و با اعتباری معادل ۵۰ میلیارد ریال، بهره برداری از پروژه روکش آسفالت محور هویزه-رفیع به طول ۳.۵ کیلومتر و با اعتباری معادل ۲۲ میلیارد ریال و ایمن سازی، خط کشی و نصب علائم و تجهیزات ترافیکی در همه محور‌های حوزه استحفاظی با اعتباری معادل یک میلیارد ریال را ۳ پروژه بهره برداری شده در بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای عنوان کرد.

ساعدی تعداد پروژه‌های کلنگ زنی شده در حوزه راه و شهرسازی را ۴ مورد عنوان کرد و بیان داشت: پروژه محور هورت عاگول-چهار راه قدس، پروژه محور چهارراه قدس-الهاسی، پروژه محور نیسان-دغاغله و پروژه محور قدیم هویزه-مزار شهدا (محور قیصریه ها) نیز آغاز شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار