اعتراض مدیر تیم پارس آرا شیراز به اعلام رای بازی این تیم مقابل پالایش نفت آبادان

زارع به اعلام رای بازی تیم پارس آرا شیراز مقابل پالایش نفت آبادان اعتراض کرد و گفت: برنامه مسابقه هفته نخست در جدول نبوده است که نتیجه‌ای برای آن اعلام شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در حالی که هفته نخست مسابقات دسته برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور روز جمعه برگزار شد و تیم پارس آرا به دلیل ثبت نشدن مدارک در سامانه فدراسیون فوتبال در این هفته حضور نداشت و بازی با پالایش آبادان لغو شد، اما در کمال تعجب رسانه‌ها به نقل از نصیری یکی از مسئولین سازمان لیگ فوتسال اقدام به اعلام نتیجه و بازنده بودن نماینده فارس کردند.

زارع مدیر تیم فوتسال پارس آرا شیراز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما، گفت: این موضوع به صورت کتبی به ما اعلام نشده و اصلا مسابقه هفته نخست تیم پارس آرا شیراز در جدول رقابت‌ها قرار نداشته که سازمان لیگ فوتسال بخواهد نتیجه‌ای برای آن در نظر بگیرد.

او افزود: مشکلی که تیم پارس آرا در هفته نخست داشت ثبت نشدن مدارک بازیکنان و تیم بود و به همین خاطر دیدار با پالایش آبادان در جدول هفته نخست قرار نگرفت و گرنه تیم پارس آرا کاملا آمادگی بازی مقابل نماینده آبادان را داشت و اگر قرار بر اعلام رای باشد باید در کمیته انضباطی بررسی شود.

مدیر تیم پارس آرا شیراز اضافه کرد: تا این لحظه از سوی سازمان لیگ فوتسال نامه‌ای در خصوص اعلام نتیجه ۳-صفر دیدار هفته نخست بسود پالایش به ما اعلام نشده و قطعا مسابقه ما باید به صورت معوقه برگزار شود.

شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در ۲ گروه هفت تیمی برگزار و از هر گروه ۲ تیم برتر راهی دور دوم خواهند شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار