بسته اخبار حوادث امروز ۲۹ دی ماه سال ۹۹؛

چوب‌های جنگلی قاچاق در رامسر به مقصد نرسید / کشف انواع مواد مخدر در بهشهر

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۲۹ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۲۹ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق در چالوس

سرهنگ علی اکبر خسروی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت:ماموران انتظامی چالوس در پی دریافت خبر‌هایی مبنی بر قاچاق چوب موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی در مسیر تردد قاچاقچیان چوب دو دستگاه خودروی کامیون و وانت نیسان حامل چوب‌های قاچاق را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت:ماموران انتظامی در بازرسی دقیق از خودرو‌های توقیفی ۱۰ تن انواع چوب‌های جنگلی که به صورت غیر مجاز و بدون مجوز قطع شده بودند را کشف و دو قاچاقچی چوب را نیز دستگیرکردند.

کشف ۱۱ کیلو گرم انواع مواد مخدر در شهرستان بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بهشهر برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی در اجرای این عملیات پس از انجام اقدامات اطلاعاتی ۷ کیلوگرم تریاک و ۴ کیلو انواع دیگر مواد مخدر را کشف کردند.

سرهنگ عنایتی با اشاره به توقیف ۵ دستگاه خودروی سواری، دستگیری ۷ قاچاقچی حرفه‌ای و ۷ خرده فروش گفت: متهمان پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

کشف ۱۰ فقره سرقت منزل درمیاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و منزل موضوع در دستور کار ماموران انتظامی میاندورود قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی، ۳ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آن‌ها را در اقداماتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با اشاره به اعتراف متهمان دستگیر شده به ۸ فقره سرقت اماکن خصوصی و ۲ فقره سرقت منزل گفت: سارقان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارق ۱۰ فقره سرقت منزل در نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل موضوع در دستور کار ماموران آگاهی شهرستان نکا قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی، یک سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مقامات قضایی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی گفت:سارق دستگیر شده در بازجویی‌های فنی ماموران پلیس آگاهی به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

دستگیری ۲ سارق با ۵ فقره سرقت در ساری

ماموران انتظامی شهرستان ساری در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، ساختمان‌های نیمه کاره و منازل روستایی موضوع را با انجام اقدامات پلیسی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

ماموران انتظامی پس از تلاش بی وقفه دو سارق حرفه‌ای ساختمان‌های نیمه کاره در مناطق روستایی را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

متهمین در بازجویی‌های تخصصی ماموران تاکنون به ۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی طی ماه گذشته اعتراف کردند.

ماموران انتظامی همچنین در بازرسی دقیق از مخفیگاه متهمان مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از جمله آهن الات، تجهیزات و وسایل ساختمانی و ... را کشف و ضبط کردند.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار