ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی و اقتدار

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی و اقتدار قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  امیر سرتیپ آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در مراسم تحلیف سربازان مرکز آموزشی ۰۴ امام رضا با اشاره به اینکه دشمنان ایران اسلامی، از پیرزی انقلاب تا به امروز تمام توان خود را برای ضربه زدن کشور به کار گرفته اند گفت : تمام این توطئه‌ها به برکت آمادگی و رشادت‌های ارتش و سایر نیرو‌های مسلح، همراهی مردم و رهبری داهیانه امام خمینی و حضرت آیت الله خامنه‌ای شکست خورده است.

او با بیان اینکه تمام تحرکات دشمن رصد می‌شود گفت: امروز ارتش ما یک ارتش انقلابی است و رزمایش‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیرو‌های مسلح در چند روز اخیر نشان داد که اگر دشمن کوچکترین خطایی بکند، با پاسخی دندان شکن روبرو خواهد شد.


بیشتر بخوانید


امیر آذریان با اشاره به اینکه امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون رشادت‌های رزمندگان در ۸سال دفاع مقدس است افزود: امروز شما سربازان در مسیر شهدا و ایثارگران قدم گذاشته اید و این یک افتخار است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خدمت در ارتش را یک افتخار دانست و گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرز‌های نیز مستقر است و در کنار سایر نیرو‌های مسلح امنیت را برای کشور به ارمغان می‌آورد.

در این مراسم از تعدادی از خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و نیرو‌های برتر کادر و وظیفه مرکز آموزش ۰۴ امام رضا قدردانی و نماینده سربازان نیز به اخذ درجه نائل شد.

در پایان مراسم هم یگان‌های حاضر در میدان، رژه رفتند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.