قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر کشور:

مردم آتش به اختیار در ستاد امر به معروف وارد شوند

حجت الاسلام میرزایی گفت: در ستاد امر به معروف و نهی از منکر بایستی مردم خودجوش وارد شوند و خودشان فعالیت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام میرزایی، قائم مقام ستاد امر به معروف ونهی از منکر کشور در مراسم معارفه دبیرجدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان گفت: در ستاد امر به معروف و نهی از منکر بایستی مردم خودجوش وارد شوند و خودشان فعالیت داشته باشند.

او افزود: طبق آخرین نظرسنجی از مردم، نزدیک به ۶۰ درصد افراد به دلیل واکنش‌ها، تمایلی به اجرای این فریضه ندارند و فرهنگ سازی برای عموم در این زمینه ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه کرمان و رئیس ستاد امر به معروف استان کرمان نیز در این جلسه گفت: اقدامات زیر ساختی اجرا شده در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قابل ستایش است و تاکنون زمینه خوبی برای اجرای آن فراهم شده است.

سردار مطهری، دبیر سابق ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان هم در این جلسه بیان داشت: در مدت فعالیت در  ستادامربه معروف و نهی از منکر استان، اقدامات مجموعه قضایی به ویژه به دادستانی قابل قدردانی است.

حجت الاسلام مولا، دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هم در این جلسه بیان کرد: برای اجرای قوانین ستاد با تمام توان تلاش خواهیم کرد و به احدی اجازه نخواهیم داد، کمترین بی حرمتی به این افراد در زمینه اجرای این فریضه داشته باشد.

در این مراسم ضمن قرائت حکم دبیر ستاد امر به مروف و نهی از منکر استان با اهدای لوح سپاس از تلاش‌های دبیر سابق ستاد استانی قدردانی شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار