کاشفی در نشست خبری:

حتی یک بند از قانون هوای پاک تا به امروز اجرایی نشده است/ آیا جای مازوت در ریه‌های مردم است؟

عضو انجمن زنان مبارزه با آلودگی‌ها درباره سوخت مازوت و آلودگی هوا توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان  مه‌لقا کاشانی نایب‌رئیس جمعیت زنان مبارزه با آلودگی محیط ‌زیست و عضو انجمن زنان مبارزه با آلودگی‌ها در نشست هوای پاک که امروز برگزار شد، اظهار کرد: قانون هوای پاک در زمان مرحوم آقای هاشمی رفسنجانی به تصویب رسید و همچنان بعد از ۲۵ سال هنوز معطل مانده است و حتی یکی از بند‌های آن هم اجرایی نشده است.

وی ادامه داد: آقای کلانتری رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست گفته است که انبارهای ما از مازوت پر شده و راه حل بدهید! چطور ممکن است این مسئول در جلسه هیئت دولت از یک شبکه خبری بخواهد که برای این مشکل کاری کند وقتی وزیر نفت در آنجا حضور دارد.

کاشفی بیان کرد: بهتر نبود که این موضوع را با دانشگاه ها در میان می گذاشتند تا آنها به دنبال راه حل باشند؟ بنده از شورای شهر تهران گله دارم که برای مسئله آلودگی هوا و ذرات معلق جلسه ای تشکیل ندادند. مردم در شرایط کرونایی، مشکلات معیشتی و... باید با آلودگی هوا هم دست و پنجه نرم کنند؟ آیا جای مازوت در ریه های مردم است؟


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۵ ۳۰ دی ۱۳۹۹
بايد يكبار و براي هميشه مشكل آلودگي تو شرا حل بشه والا شرا عير قابل سكونت ميشن به نظر من وزارت نيرو بايد برق همه خونه ها رو سه فاز كنه و تمام دستگاههاي گرما زا و پخت و پز الكتريكي بشن و وزارت نفت هم گاز رو روي شهرها قط كنه
آخرین اخبار