درخشان: اخذ ۳ امتیاز برابر فولاد در افزایش روحیه سرخپوشان موثر است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم برابر فولاد خوزستان توضیحاتی را ارائه کرد.

حمید درخشان، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی این تیم برابر فولاد خوزستان اظهار کرد: به نظرم ترس و استرس زیاد بین بازیکنان ۲ تیم وجود داشتند و همین موضوع باعث شد که آن‌ها محتاط بازی کنند. البته گذشت زمان شرایط را برای هر ۲ تیم بهتر کرد.

او ادامه داد: ضربه پنالتی به نفع تیم فولاد خیلی بحث برانگیز بود و همان طور که از تلویزیون می‌دیدیم، این پنالتی سخت گیرانه گرفته شد. البته نمی‌توانیم درباره صحنه پنالتی قضاوت کنیم؛ اما بهتر بود که داور از کمک داور پشت دروازه کمک می‌گرفت تا برای تشخیص پنالتی او را راهنمایی می‌کرد. به هر حال تمرکز پرسپولیس با گرفتن پنالتی به هم ریخت، اما شرایط سرخپوشان با تلاش مضاعف بازیکنان بهتر شد و توانستند دوباره به گل برسند.

درخشان گفت: تیم پرسپولیس بازی سختی را پشت سر گذاشت؛ چون فولاد تیم خوبی بود و به طور حتم اخذ ۳ امتیاز این بازی باعث افزایش روحیه بازیکنان شد تا آن‌ها بتوانند این شرایط را ادامه بدهند. فولاد تیم قابل احترامی است و ۳ پیروزی این بازی یک امتیاز مثبت برای دیدار‌های بعدی پرسپولیس خواهد بود.

بازگشت ترابی به پرسپولیس شرایطی دارد 

پیشکسوت پرسپولیس درباره احتمال بازگشت ترابی به تیم پرسپولیس بیان کرد: به هر حال هر بازیکن پیشنهادهایی دارد و او نیز بعد از بررسی‌های زیاد تصمیم گرفت به تیم العربی قطر بپیوندد؛ اما اکنون بازگشت او به پرسپولیس ضوابطی دارد و این که سرخپوشان توانایی پرداخت پول این بازیکن را دارند یا نه!

او درباره وضعیت پرسپولیس اظهار کرد: اگر پرسپولیس بتواند در بازی‌های خود پیروز شود؛ در آن صورت به صدر جدول نزدیک می‌شود. البته هنوز به پایان نیم فصل اول نرسیده‌ایم و ممکن است نتایج لیگ برتر آبستن حوادث زیادی شوند و تازه دور برگشت هم مانده است. این امکان وجود دارد که تیم‌ها امتیازات زیادی را از دست بدهند. به هر حال تیم پرسپولیس با تغییر و تحولات مدیریتی باید به آرامش برسد تا با تمرکز بیشتری بازی کند.

درخشان در پایان گفت: به هر حال هر چه مسائل حاشیه‌ای در پرسپولیس زیاد باشند، در نهایت این موضوع به تیم لطمه می‌زند. امیدوارم پرسپولیس همین روند رو به رشد خود را ادامه بدهد.


بیشتر بخوانید 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار