شناسایی هویت سازندگان بمب‌های قرارداده شده در نزدیکی کنگره

اف بی آی از شناسایی هویت افرادی خبر داد که اقدام به ساخت بمب‌های دستی و قرار دادن آن‌ها در نزدیکی کنگره کرده بودند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از الجزیره، در حالی که تنها یک روز به مراسم تحلیف جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا مانده، اداره تحقیقات فدرال آمریکا از شناسایی هویت افرادی خبر داد که اقدام به ساخت بمب‌های دستی کرده و آن را در تاریخ ششم ژانویه در نزدیکی ساختمان کنگره قرار داده بودند.

اف بی آی اعلام کرده آن‌هایی که اقدام به ساخت بمب‌های دستی کرده و آن را در نزدیکی کنگره قرار داده بودند، همچنان فعال بوده و ممکن است تلاش کنند بمب‌های بیشتری درست کنند.

روز گذشته نیز رسانه‌های خبر از بسته شدن ساختمان کنگره به سبب تهدیدات امنیتی خارجی خبر داد و اعلام کرد پلیس کنگره به کارکنان این ساختمان ضرورت هوشیار بودن در برابر مسائل را گوشزد کرد.

بنا بر اعلام الجزیره، پلیس بخش غربی ساختمان کنگره را به سبب تهدید امنیتی خارجی تخلیه کرد. شبکه سی ان ان نیز از به صدا در آمدن دستگاه‌های هشدار در ساختمان کنگره برای تشویق افراد حاضر در ساختمان به منظور عدم خروج از ساختمان به سب تهدید امنیتی خارجی خبر داد.

خبرگزاری رویترز نیز از بسته شدن ساختمان کنگره و جلوگیری از ورود و خروج به آن به سبب تهدیدات امنیتی خارجی خبر داده بود. رسانه‌ها همچنین از تخلیه بخش غربی ساختمان کنگره، جایی که آمادگی‌ها برای مراسم تحلیف بایدن در جریان است، به سبب تهدیدات خارجی خبر داد.

یگان اطفای حریق در واشنگتن اعلام کرد: ما درخواست برای خاموش کردن یک آتش سوزی را در نزدیکی ساختمان کنگره را پاسخ دادیم و آن را خاموش کرده و هیچ فردی در جریان این حادثه آسیب ندیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار