در بسته حوادث امروز بخوانید؛

۹۹ کیلو حشیش در اصفهان کشف شد / دستگیری سارق منازل اصفهان حین فروش اموال مسروقه

مهم‌ترین حوادث امروز ۱ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۱ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

۹۹ کیلو حشیش در اصفهان کشف شد

سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند گروهی از قاچاقچیان در حال انتقال محموله افیونی از شرق کشور هستند که به محور "اردستان-اصفهان" اعزام شدند.
۹۹ کیلو حشیش در اصفهان کشف شد / دستگیری سارق منازل اصفهان حین فروش اموال مسروقه


او افزود: در این خصوص ۲ سواری پژو ۴۰۵ که یکی از آن‌ها راه پاک کن بود شناسایی و طی عملیاتی ضربتی توقیف شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: در بازرسی از یکی از خودرو‌ها ۹۹ کیلو و ۴۵ گرم حشیش کشف و ۴ سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

سرهنگ هاشمی فر از تحویل این سوداگران مرگ به مراجع قضائی خبر داد و تصریح کرد: کارکنان نیروی انتظامی شبانه روز در اقصی نقاط کشور با سوداگران مرگ مقابله می‌کنند و این نیرو هر ساله شهدای زیادی در راه مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر تقدیم کرده است.
 

دستگیری سارق منازل اصفهان حین فروش اموال مسروقه

سرهنگ" حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان ساکن در منطقه شرق شهر اصفهان مبنی بر سرقت تلویزیون LCD و شیرآلات از منزل وی، پیگپری این پرونده بر عهده کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

او با اشاره به وصول پرونده‌های مشابه دیگری به این پایگاه افزود: ماموران با حضور در صحنه‌های سرقت و بررسی‌های علمی و تخصصی و استفاده از پایش‌های تصویری موفق شدند هویت اصلی فردی که اقدام به این سرقت‌ها کرده بود را شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: کارآگاهان پس از به دست آوردن هویت اصلی سارق به جستجو برای یافتن وی پرداختند و نهایتاً متهم را در حال فروش تعدادی از اموال مسروقه شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ تُرکیان از اعتراف متهم به ۱۳ فقره سرقت منزل در منطقه شرق شهر اصفهان خبر داد و گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و سارق دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
 

دستگیری دندانپزشک قلابی در فریدونشهر

سرهنگ" حمزه یبلوئی بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان فریدونشهر با اشرافیت و هوشمندی خود دریافتند فردی بدون داشتن مجوز و مدارک تخصصی اقدام به دایرکردن مطلب دندانپزشکی کرده که بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به محل مذکور اعزام و مشاهده کردند مطب دندانپزشکی این فرد بدون هیچ نشان و تابلویی در یک مکان متروکه و غیر بهداشتی قرار گرفته و وی در این مکان به صورت غیرقانونی اقدام به ساخت دندان مصنوعی، عصب کشی، ارتودنسی، پُرکردن و انجام روکش دندان و همچنین تجویز داروی‌های مرتبط برای بیماران می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونشهر عنوان کرد: در بازرسی از محل ۱۰۰ عدد داروی بی حسی، ۶۰۰ عدد کپسول حاوی ماده ترمیم دندان، ۴۰۰ عدد روکش دندان که همگی به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شد.

سرهنگ یبلوئی با بیان اینکه در استعلام‌هایی که از دستگاه‌های مسئول نیز بعمل آمد فعالیت غیرقانونی فرد مذکور محرز شد گفت: در این رابطه با حکم مقام قضائی محل مذکور پلمب و این دندانپزشک قلابی به اتهام مداخله در امور پزشکی دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.
 

دستگیری زوج شیشه فروش در کاشان

سرهنگ "حسین بساطی بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، حین کنترل هوشمندانه خودرو‌های عبوری در محور ورودی به شهر کاشان به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ به سرنشینی یک زوج جوان مشکوک و برای بررسی بیشتر به آن دستور ایست دادند.

او افزود: ماموران پس از متوقف شدن خودرو طی هماهنگی با مقام قضائی از آن بازرسی کردند که در نتیجه این عملیات ۶ کیلو از ماده مخدر صنعتی شیشه که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در خاتمه با بیان اینکه قاچاقچیان قصد توزیع این مقدار مواد در شهر کاشان را داشتند که مطمئناً باعث آلوده شدن بسیاری از جوانان و بروز مشکلات عدیده برای آنان می‌شد خاطر نشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
 

کشف سلاح شکاری غیرمجاز در خمینی شهر

سرهنگ "غلامرضا براتی در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان خمینی شهر، طرح شناسایی دارندگان اسلحه‌های گرم غیرمجاز، در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر قرار گرفت.

او افزود: ماموران در این طرح با اشرافیت و هوشمندی بالای خود و همچنین انجام تحقیقات گسترده علمی و پلیسی سرانجام ۴ نفر که در مخفیگاه خود اقدام به نگهداری سلاح شکاری غیرمجاز می‌کردند را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی از مخفیگاه این افراد بازدید کرده و در نتیجه ۴ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز به همراه ۳۰ عدد فشنگ مربوطه را کشف کردند.

سرهنگ براتی با اعلام اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

توقیف ۱۳۰ تخته پتوی قاچاق در شهرضا

سرهنگ" صادق کاظم زاد بیان داشت: ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا با اشرافیت بالای خود حین کنترل و رصد خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ که از استان‌های جنوبی عازم اصفهان بود مشکوک شده و برای بررسی‌های بیشتر آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی از آن بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات در بازرسی از داخل خودرو و صندوق عقب آن ۱۳۰ تخته انواع پتوی خارجی که فاقد هرگونه اسناد مثبته گمرکی بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا ارزش محموله مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال است تصریح کرد: در این خصوص راننده دستگیر و با تشکیل پرونده برای رسیدگی به جرم خود تحویل مراجع قضائی شد.
 

کشف ۱۷ دستگاه ماینر قاچاق در "بویین میاندشت

سرهنگ" علی مرشد فریدنی بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان بویین میاندشت با اشرافیت و هوشمندی خود از فعالیت غیر مجاز و بدون مجوز در زمینه تولید ارز دیجیتال در یک کارگاه صنعتی مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: کارآگاهان پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی از آن تعداد ۱۷ دستگاه ماینر خارجی قاچاق را کشف کردند که ارزش این دستگاه‌ها برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال ارزیابی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت با بیان اینکه مالک این کارگاه برای تولید ارز دیجیتال بدون مجوز از اداره برق شهرستان از برق شهری استفاده می‌کرد که این کار وی باعث ضرر و زیان به اداره مربوطه می‌شد گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای رسیدگی به جرم خود تحویل مراجع قضائی شد.
 

۲۳ تن نهاده دامی قاچاق در اصفهان

سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر بیان داشت: مأموران کلانتری ۲۱ "سپاهان شهر" حین گشت زنی در خیابان "امام جعفر صادق" به یک دستگاه تریلی فاو مشکوک و جهت بررسی بیشتر به راننده خودرو دستور توقف دادند.

او ادامه داد: این خودرو حامل ۲۳ تن و ۶۰۰ کیلو مکمل غذایی خارجی مرغ تخم گذار بود که راننده مدارک گمرکی و قانونی مربوطه را ارائه نداد و خودرو و محموله توقیف شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: طبق نظر کارشناسان مربوطه ارزش محموله کشف شده ۶ میلیارد ریال اعلام شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه قاچاق کالا آفت اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد و تولید داخل را مورد هدف قرار می‌دهد، خاطر نشان کرد: در این خصوص راننده خودرو دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ هاشمی فر در پایان از مردم خواست، چنانچه با فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان و کسانی که امنیت اقتصادی را به مخاطره می‌اندازند مواجه شدند بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

گازگرفتگی دو جوان را به کام مرگ کشاند

عباس عابدی اظهار کرد: یک حادثه مسمومیت با مونوکسید کربن به علت اشکال در بخاری منزل مسکونی در منطقه زیار به اورژانس گزارش شد.

او افزود: این حادثه در ساعت ۸:۰۰ صبح امروز به مرکز اورژانس استان گزارش و یک کد اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان در تشریح جزئیات این حادثه، گفت: این حادثه باعث فوت دو مرد جوان ۲۰ و ۲۲ ساله شد.
 

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.