رئیس کل دادگستری اردبیل:

صدور حکم بدوی متهمان پرونده منابع طبیعی مشگین شهر/ حکم قطعی متهمان پرونده گمرک استان صادر شد

رئیس کل دادگستری استان اردبیل از صدور حکم بدوی برای ۱۰ نفر متهم پرونده منابع طبیعی مشگین شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل از صدور حکم بدوی برای متهمان پرونده منابع طبیعی شهرستان مشگین شهر و صدور حکم قطعی برای متهمان پرونده گمرک خبر داد و گفت: در پرونده مربوط به منابع طبیعی شهرستان مشگین شهر برای ۱۰ نفر متهم که با استفاده از موقعیت شغلی و ارتشا اقدامات مجرمانه مرتکب شده بودند رای بدوی صادر گردید.

او افزود: پرونده تخلفات منابع طبیعی پس از بررسی دقیق مستندات و مدارک در دادسرای اردبیل و دادگاه کیفری ۲ اردبیل منتهی به حکم محکومیت شده است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در خصوص پرونده گمرک نیز اظهار داشت: در پرونده گمرک نیز برای ۱۰ نفر محکومیت قطعی صادر شده است که تعدادی از کارکنان گمرک اردبیل، گمرک شهرستان آستارا و گمرک استان آذربایجان شرقی و نیز تعداد افراد شخصی نیز جزو محکومین می‌باشند.

عتباتی بیان کرد: این پرونده با همکاری اداره کل اطلاعات استان، دستگاه قضایی استان تشکیل و در مراحل مختلف مورد رسیدگی واقع شد که برای هر یک از متهمان اصلی این پرونده محکومیت قطعی ۱۰ سال حبس، انفصال از خدمات دولتی، جزای نقدی و شلاق صادر شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.