اختصاص یک میلیارد و ۷۷۵ میلیون تومان کمک بلاعوض به مسکن مددجویان

قائم‌مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۱۰ ماهه نخست امسال، یک میلیارد و ۷۷۵ میلیون تومان کمک بلاعوض به تعمیرات مسکن مددجویان استان اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نجف علی حیدری قائم‌مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: طی ۱۰ ماهه نخست امسال، یک میلیارد و ۷۷۵ میلیون تومان کمک بلاعوض به تعمیرات مسکن مددجویان استان اختصاص یافت.

او افزود: انجام امور تعمیرات کلی و جزئی واحد‌های مسکونی مددجویان از جمله خدمات کمیته امداد به خانواده‌های تحت حمایت است.


بیشتر بخوانید


حیدری با اشاره به اختصاص بخشی از صدقات به تعمیرات مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اضافه کرد: یک میلیارد و ۷۷۵ میلیون تومان از محل صدقات و مشارکت‌های مردمی به مددجویان پرداخت شده است.

او ادامه داد: طی این مدت ۷۰۵ واحد مسکونی مددجویان به صورت کلی و جزئی تعمیر شده‌اند و همچنین فضا‌های جانبی و حصار ۳۰ واحد مسکونی نیز احداث شده است.

حیدری با اشاره به اختصاص تسهیلات از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به تعمیرات مسکن گفت: همچنین با درخواست مددجویان و بررسی مددکاران ۵ میلیارد و ۶۷۶ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه تعمیرات مسکن از محل این صندوق به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

او بابیان اینکه مسکن از نیاز‌های اساسی هر خانواده‌ای است و زمینه خودکفایی مددجویان را فراهم می‌کند بیان کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند در راستای مشارکت در این زمینه به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و یا مراکز نیکوکاری مراجعه کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.