اوجاقی: من دلی با تیم ووشوی پارس جنوبی همکاری می‌کنم/ انگیزه ورزشکاران با حضور در مسابقات افزایش می‌یابد

سرمربی تیم ووشوی پارس جنوبی درباره وضعیت این تیم در آستانه مسابقات لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

امیر اوجاقی سرمربی تیم ووشوی پارس جنوبی در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت این تیم در آستانه برگزاری لیگ ووشو اظهار کرد: من قراردادی با تیم پارس جنوبی هنوز  نبسته ام.  فقط با مسئولان باشگاه  صحبت کردم و قرار است  هدایت این تیم جنوبی را برعهده بگیرم. برخلاف سایر تیم‌ها اردویی را  برگزار نکرده ایم.  

اوجاقی درباره مبلغ قرارداد‌ ووشوکاران بیان کرد: ما پارسال هیچ پولی از تیم پارس جنوبی دریافت نکردیم. امسال هم هنوز قرارداد نبسته ایم. به هر حال من  و ورزشکاران به صورت دلی برای تیم پارس جنوبی کار می‌کنیم. علاوه بر این، من دلم نیامد که  تیم پارس جنوبی را  ترک کنم،   چون این تیم  چندین سال قهرمان لیگ ووشو شده  و حیف است دیگر در مسابقات حضور نداشته باشد. همه توان خود را می‌گذاریم تا این تیم جنوبی نتایج خوبی بگیرد.

اوجاقی: من دلی با تیم ووشوی پارس جنوبی همکاری می کنم/ انگیزه ورزشکاران با حضور در مسابقات افزایش می یابد

هیچ کدام از قهرمانان ووشو را در اختیار نداریم 

اوجاقی بیان کرد: هیچ کدام از  قهرمانان ووشو  را در اختیار نداریم. ترکیب تیم پارس جنوبی از ورزشکاران جوان و گمنام تشکیل شده و ۹۵ درصد از شاکله اصلی تیم تغییر کرده است.  برخی از ورزشکاران برای کسب تجربه در تیم ما حضور دارند.  

او درباره برگزاری لیگ ووشو  بیان کرد: با توجه به اینکه قرار است  تست کرونا بگیرند و تمام مسائل بهداشتی هم رعایت می‌شود به نظرم برگزاری لیگ ووشو  به پویایی و رشد این رشته ورزشی کمک می‌کند. علاوه بر این، ورزشکاران ترغیب می‌شوند. انگیزه ورزشکاران با حضور در مسابقات لیگ افزایش می‌یابد.  

سرمربی تیم ووشوی پارس جنوبی اظهار کرد: به هیچ عنوان صلاح نمی‌دانم که  در باشگاه فعالیت کنم، اما در مسابقات لیگ ووشو تست کرونا گرفته می‌شود و  رعایت مسائل بهداشتی باعث می‌شود که خطری ورزشکاران را تهدید نکند.   

سایر رشته های ورزشی باشگاه  پارس جنوبی تحت الشعاع فوتبال هستند 

او افزود: سایر رشته‌های ورزشی باشگاه پارس جنوبی تحت الشعاع فوتبال قرار گرفته اند و مسئولان به ووشو توجهی نمی‌کنند. البته فوتبال یک صنعت حساب می‌شود، اما رشته‌های رزمی هم طرفداران خاص خود را دارند و  کسب یک  جام قهرمانی هم برای پارس جنوبی ارزش زیادی دارد.

ما پولی از باشگاه پارس جنوبی دریافت نکردیم  

سرمربی تیم پارس جنوبی درباره اظهارات آهنگریان مبنی بر اینکه  رقم قرارداد‌ها در شان یک قهرمان ملی نیست، گفت: آهنگریان قهرمان بزرگی است و اظهاراتش را تایید می‌کنم. ما در تیم پارس جنوبی پولی دریافت نمی‌کنیم که بخواهیم درباره افزایش یا کاهش  قرارداد‌ها  صحبت کنیم.  

اوجاقی بیان کرد: برخی از دوستان مشاوره می‌دادند که هدایت تیم ووشوی پارس جنوبی را قبول نکنم، چون وجهه خودم را خراب می‌کنم، اما هدف من رشد و توسعه این رشته ورزشی است و  دوست ندارم که تیم پارس جنوبی منحل شود به همین علت امسال هم قبول کردم در کنار این تیم باشم. البته از حرفه‌ای گری دور است که بدون قرارداد فعالیت کنم، اما ایرادی ندارد. نباید پشت باشگاه پارس جنوبی را خالی کنم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار