لیگ فوتبال آزادگان؛

کار سخت تیم "هوادار" برای تثبیت صدرنشینی/مس کرمان به دنبال جا نماندن از مدعیان

در چارچوب بازی‌های هفته یازدهم لیگ آزادگان، امروز ۹ دیدار برگزار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال، امروز  ۹ دیدار برگزار می‌شوند و ۱۸ تیم حاضر در این مسابقات به مصاف یکدیگر می‌روند.

حساس‌ترین بازی این هفته که به طور حتم صدرنشین قطعی لیگ دسته اول را مشخص خواهد کرد؛ دیدار تیم‌های هوادار و استقلال خوزستان است. تیم هوادار با ۱۸ امتیاز در رده نخست جدول رده بندی لیگ آزادگان قرار دارد. این تیم در صورت پیروزی در این مسابقه می‌تواند فاصله خود را با دیگر مدعیان افزایش دهد.

در آن طرف، تیم استقلال خوزستان هم با ۱۸ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کم‌تر نسبت به هوادار در رده دوم جدول حضور دارد. استقلال خوزستان با توجه به تساوی هفته گذشته مقابل خیبر خرم آباد چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار نخواهد داشت.

تقابل مس کرمان و  آرمان گهر در لیگ آزادگان 

در دیگر مسابقه، تیم مس کرمان میزبان آرمان گهر خواهد بود. شاگردان رضا مهاجری که هفته گذشته شکست عجیبی مقابل استقلال ملاثانی داشتند، نیاز مبرمی به پیروزی در این دیدار خواهند داشت تا قافیه را از سایر مدعیان نبازند. تیم مس کرمان با ۱۸ امتیاز در رده سوم جدول لیگ آزادگان قرار و تیم آرمان گهر هم  با کسب ۱۳ امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی حضور دارد.

جدال پارس جنوبی با تیم قعر جدولی  نود ارومیه 

دیگر تیم مدعی، یعنی پارس جنوبی به مصاف تیم قعر جدولی نود ارومیه خواهد رفت. جمی‌ها هفته گذشته موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک شهرداری آستارا را شکست دهند و با روحیه مضاعفی پا به این دیدار بگذارند. شاگردان محمد نصرتی با کسب ۱۶ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارند.

تیم فجر شهید سپاسی که با ۱۶ امتیاز در رده پنجم جدول حضور دارد؛ مقابل خیبر خرم آباد قرار خواهد گرفت و کار سختی را پیش روی خود می‌بیند. تیم خیبر خرم آباد که هدایت آن را عبدالله ویسی در اختیار دارد؛ ۱۴ امتیازی است و در رده دهم جدول قرار گرفته است.

در دیگر مسابقه‌ای که برگزار می‌شود؛ ملوان در خارج از خانه به مصاف تیم شهرداری آستارا می‌رود. مازیار زارع و شاگردانش این فرصت را دارند تا با پیروزی مقابل‌شهرداری آستارا، خود را تا حدودی از بحران خارج کنند. تیم ملوان با کسب ۱۶ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی لیگ آزادگان قرار دارد.

برنامه بازی‌های هفته یازدهم لیگ آزادگان:

گل ریحان البرز - قشقایی شیراز ۱۴:۰۰

شهرداری آستارا - ملوان ۱۴:۰۰

مس کرمان - آرمان گهر ۱۴:۰۰

شاهین شهرداری ‌بوشهر - رایکا بابل ۱۴:۰۰

فجر سپاسی - خیبر خرم‌آباد ۱۴:۰۰

هوادار - استقلال خوزستان ۱۴:۰۰

استقلال ملاثانی - بادران تهران ۱۴:۰۰

خوشه طلایی ساوه - چوکا تالش ۱۴:۰۰

نود ارومیه - پارس جنوبی جم ۱۴:۰۰


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار