طی یک ماه صورت گرفت؛

انجام ۲۲۰ عملیات به همت آتش نشانی کرمان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی کرمان با اشاره به انجام ۲۲۰ عملیات، طی دی ماه به همت نیروهای آتش نشانی کرمان گفت: در این عملیات‌ها، ۸۷ نفر از شهروندان نجات یافتند و ۱۹ نفر مجروح شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا میرزایی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: ۱۱۰ مورد عملیات اطفای حریق و ۱۱۰ مورد عملیات امداد و نجات در شهر کرمان طی دی امسال صورت گرفته است. 

او افزود:  از ۱۱۰ مورد حریق در شهر کرمان ۴۴ مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، ۲۰ مورد مربوط به وسایل نقلیه، ۲۲ مورد مربوط به منازل مسکونی، ۶ مورد مربوط به مراکز تجاری، ۴ مورد مربوط به تاسیسات شهری، ۲ مورد به  مراکز دولتی، ۱۰ مورد مربوط به جنگل و درختان و ۲ مورد مربوط به مراکز صنعتی بوده است.

میرزایی همچنین از انجام ۱۱۰ مورد عملیات امداد و نجات در مدت زمان یاد شده سخن گفت و بیان داشت: از این تعداد، ۳۶ مورد مربوط به  زنده گیری حیوانات خطرناک و آزار دهنده، ۴ مورد مربوط به زنده گیری مار‌های سمی و غیر سمی، ۲۹ مورد مربوط به چیدن حلقه و قفل، ۱۳ مورد مربوط به امداد آسانسور، ۸ موردمربوط به امداد تصادفات خودرویی، ۳ مورد مربوط به امداد نجات از کوه و بلندی، ۱۰ مورد مربوط به بازدید‌های امدادی و باقیمانده آن‌ها مربوط به سایر موارد بوده است.

او بیان داشت: در مجموع این عملیات‌ها، ۸۷ نفر از شهروندان نجات یافتند و ۱۹ نفر مجروح شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: طی یک ماه، ۳۵۰ نفر از کارکنان ادارات، آموزش‌های پیشگیری و آتش نشانی را  به همت کارشناسان این سازمان فرا گرفتند، همچنین ۶۰ مورد مشاوره ایمنی و ۲۶ مورد بازدید ایمنی بنا به درخواست شهروندان در مدت زمان یاد شده به شهروندان ارائه شده است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار