رویداد ملی طواف در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

 معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: همزمان با سراسر کشور رویداد ملی طواف در حوزه‌ها و محور‌های فرهنگی در استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام و المسلمین حسینی خورنژاد گفت: رویداد ملی طواف در راستای ارائه طرح‌های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی دینی برتر است که هدف از آن نشان دادن طرح‌های نو و قابل اجرا از اندیشمندان جامعه و حمایت از آن‌ها است.

او افزود: این طرح‌ها در پنج محور خانواده، مفاسد اخلاقی و اجتماعی، اعتیاد، بیکاری، حاشیه نشینی و مناطق محروم بوده و افراد می‌توانند در بازه زمانی مشخص آثار خود را ارسال کنند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: طرح‌های ارائه شده بعد از پایش و ارزیابی استانی جهت انتخاب به مرحله کشوری و دبیرخانه رویداد ملی طواف ارسال خواهد شد.

او با ببان اینکه مهلت ارسال آثار تا یازدهم بهمن ماه امسال است و شرکت برای عموم افراد آزاد است، گفت: رویداد ملی طواف از سوی سازمان تبلیغات اسلامی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و راهبرد ریاست سازمان تبلیغات اسلامی و ماموریت گام دوم انقلاب اسلامی در سطح کشور برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه طرح حائز ۶۰ تا ۸۰ امتیاز، به عنوان طرح مستعد حمایت انتخاب شده و مبلغ ۷۰ میلیون ریال به عنوان جایزه نقدی به صاحب اثر اعطا می‌شود گفت: این طرح‌ها به کارگروه اجتماعی وزارت کشور، دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط برای حمایت و اجرا در سطح ملی ارجاع می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی خورنژاد گفت: علاقمندان برای شرکت در رویداد ملی طواف می‌توانند از لینک کانال رویداد ملی طواف آذربایجان شرقی و یا جهت ارتباط با دبیرخانه استانی رویداد ملی طواف و دریافت فرم‌ها، اطلاعیه‌های مربوطه و ارسال طرح‌های آماده شده از آدرس https://eitaa.com/tavaff اقدام کنند.

او  گفت: این رویداد به منظور حمایت و دستیابی به افکار و طرح‌های نو از سوی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار