رئیس جدید فدراسیون نجات غریق و غواصی:

امیدوارم بتوانم در انجام امور، تابع نظر وزارت ورزش و جوانان باشم

مجمع انتخابات فدراسیون نجات غریق و غواصی با حضور ۳ کاندیدا برگزار و مهدی حیدری با کسب ۲۷ رای به مدت ۴ سال رئیس این فدراسیون شد.

مهدی حیدری، رئیس جدید فدراسیون نجات غریق در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در حاشیه مجمع انتخاباتی این فدراسیون عنوان کرد: من قبل از این انتخابات به عنوان نایب رئیس و دبیر خدمت گزار این مجموعه  بوده‌ام. اکنون شرح وظایف من سنگین‌تر شده است و امیدوارم بتوانم در انجام امور محوله تابع نظرات وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک باشم.

او ادامه داد: ما برنامه‌های کوتاه مدتی مانند آمادگی‌های سال ۱۴۰۰ را خواهیم داشت و همچنین برنامه‌های بلند مدتی مانند تربیت مدرسان مربوط به این رشته را داریم؛ اما منتظر هستیم شرایط شیوع کرونا به حالت عادی بازگردد تا تصمیم گیری‌های درستی داشته باشیم.

حیدری درباره بازگشایی اماکن آبی کشور گفت: بازگشایی این اماکن تحت امر ستاد مقابله با کرونا در ورزش است و ما هم تابع نظر این ستاد هستیم.

حیدری درباره سرمربیان تیم ملی و تغییر در کادر فنی تیم ملی گفت: اصلا بحث رفتن نبود؛ همه مربیان ما از بهترین‌ها هستند و قطعا کسی از مجموعه ما جدا نمی‌شود. ما از تمام نامزد‌ها نیز درخواست کرده‌ایم که برنامه‌های خود را به ما بدهند؛ چرا که درب فدراسیون به روی همه دلسوزان این حوزه باز است.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار