انعقاد تفاهم نامه همکاری بین هیئت کبدی و اداره زندان‌های کرمان

به منظور گسترش امر ورزش و ارتقاء سلامت روح و جسم زندانیان و استفاده حداکثری از امکانات و توان بالقوه موجود در زندان ها، تفاهم نامه همکاری بین هیئت کبدی و اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان کرمان منعقد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مرادی رئیس هیئت ورزش‌های کبدی استان کرمان در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین هیئت کبدی و اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان کرمان ضمن تقدیر از نگاه ویژه مدیر کل زندان‌ها به بحث ورزش زندانیان گفت: ورزش کبدی می‌تواند زمینه‌ای مناسب برای رقابت سالم ورزشی در بین جامعه هدف باشد.

او با اعلام اینکه کبدی از دیرباز جزو رشته‌های پهلوانی ایران باستان بوده است، افزود: این ورزش می‌تواند جوانان را به سمت و سوی اصلاح و تربیت و منش و رفتار درست سوق دهد و زمینه پرورش روح و جسم سالم را در بین افراد فراهم سازد.

مرادی با بیان اینکه ساختار این هیئت متشکل از نیرو‌های متخصص و در بخش فرهنگی از شخصیت‌های علمی حوزه دانشگاه‌ها است، تصریح کرد: ما آماده ایم در حد توان برای پر کردن اوقات فراغت زندانیان و باز پروری آنان برای بازگشت سالم به جامعه با اداره کل زندان‌ها همکاری داشته باشیم.

امیری مدیر کل زندان‌های استان کرمان نیز در این جلسه گفت: جامعه هدف ما زندانیان هستند و باید با دید متفاوتی به این قشر نگاه کنیم و بهترین شرایط را برای اصلاح و تربیت آنان فراهم کنیم.

او ضمن تشکر از مرادی رئیس هیئت ورزش کبدی استان کرمان به واسطه همکاریش با اداره کل زندان‌ها بیان داشت: ساختار سازمانی نگاهی متفاوت به قشر آسیب دیده (زندانیان) دارد و ما قصد تنبیه کردن زندانیان را نداریم بلکه هدف ما متنبه کردن آنهاست و همکاری و ترویج فرهنگ ورزش سبب ترویج روحیه پهلوانی و منش انسانی در بین زندانیان خواهد شد و در این راه باید از تمام ظرفیت‌ها برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی مطلوب بهره بگیریم و این نیازمند حمایت ارگان‌ها و سازمان‌ها است.

امیری پیشنهاد داد: با توجه به شرایط موجود جامعه و ایام کرونا با همکاری هیئت کبدی استان مسابقاتی را از طریق ویدئو کنفرانس برای مددجویان برگزار کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار