استقبال از چهل و دومین فجر آزادی با ویژه برنامه‌های شبکه استانی

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در آستانه ولادت باسعادت دخت گرامی نبی مکرم اسلام حضرت زهرا (س) و آغاز جشن‌های ملی و مردمی دهه مبارک فجر به تشریح برنامه‌های این مرکز پرداخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، لطیفی مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان همزمان با دهه فجر برنامه‌های متنوعی با رویکرد تبیین دستاورد‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، مباحث گام دوم، چله دوم انقلاب و روزشمار انقلاب در زنجان آماده پخش از شبکه اشراق، شبکه استانی صدا، بخش‌های خبری و معاونت فضای مجازی شده است.

او در خصوص برنامه‌های شبکه استانی اشراق گفت: "سلام بر فجر" عنوان برنامه زنده صبحگاهی است که از ساعت ۸ صبح بمدت ۵۵ دقیقه با حضور ائمه جمعه، فرمانداران و مسئولین به انعکاس خدمات و توانمندی دستگاه‌های خدمات رسان، تشریح روند تحولات توسعه و عمران در مناطق مختلف استان و برنامه‌های آتی در خصوص رشد و توسعه می‌پردازد.

لطیفی گفت: همچنین برنامه زنده "فجر بایرامی" از ساعت ۲۱ هرشب بمدت ۶۰ دقیقه بارویکردی شاد و مفرح، ضمن دعوت از مبارزان انقلاب و بیان خاطرات آن دوران، به تشریح دستاورد‌های علمی و فناوری پس از پیروزی انقلاب اسلامی؛ معرفی محققین و کار آفرینان موفق خواهد پرداخت.

رئیس رسانه استانی از پخش ۱۰ برنامه "انقلاب ۵۷ زنجان"، ۱۰ برنامه "ورزش استان در بعد از انقلاب"، ۱۹ برنامه "روز شمار انقلاب"، جشنواره سینمایی ویژه فجر، ۲۲ مستند تاریخی و سریال تلویزیونی تبریز در مه و ده‌ها نماهنگ و سرود انقلابی خبر داد و افزود: سایر برنامه‌های روتین هم با توجه به این ایام رنگ و بوی دهه فجر خواهند داشت.

رئیس رسانه استانی بابیان اینکه برنامه "دستاورد" با حضور معاونین استاندار و مدیران کل ادارات ضمن تبیین پیشرفت‌های صورت گرفته در مناطق مختلف پاسخگوی مطالبات و سئوالات شنوندگان خواهد بود، گفت: دستاورد در ۱۰ برنامه ۲۵ دقیقه‌ای ساعت ۱۱.۳۰ دقیقه پخش خواهد شد.

لطیفی ادامه داد: همچنین به منظور بازخوانی رویداد‌های سال ۵۷ در زنجان برنامه «بغض خیس» در ۱۰ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای از ساعت ۱۸:۱۵ پخش می‌شود.

او  به دیگر برنامه‌های شبکه استانی رادیو در این خصوص اشاره کرد و گفت: جنگ رادیویی "ظفر گونلری" در ۱۰ قسمت ۵۵ دقیقه‌ای ساعت ۱۶، برنامه "زنگ انقلاب"  در ۱۰ برنامه ۲۵ دقیقه‌ای از ساعت ۱۸:۴۵، مستند ۱۰ قسمتی با عنوان انقلاب ۵۷ به مدت ۳۰ دقیقه هر روز ساعت ۲۰:۳۰، ۱۰ نمایش ۳۰ دقیقه‌ای با عنوان "میهمانی لاله ها" هر روز ساعت ۲۲:۳۰، ۱۰ مورد مینی فیچر ۵ دقیقه‌ای با موضوع دستاورد‌های علمی، آموزشی و اقتصادی و ویژه برنامه روز ۲۲ بهمن هم به مدت ۹۰ دقیقه با پخش سرود‌های انقلابی، بخش کارشناسی، صدای شما و مسابقه تلفنی، آهنگ‌ها و سرود‌های خاطره انگیز روز‌های پیروزی انقلاب در کنار پخش گزیده بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری و پخش تصاویر ارسالی مخاطبان از رادیو نمای مرکز از دیگر برنامه‌های معاونت صدا برای ایام الله دهه فجر می‌باشد.

مدیرکل صداوسیمای زنجان از تولید ۱۲ گزارش موضوعی ۳ دقیقه‌ای درباره توانمندی‌های استان زنجان در معاونت اطلاعات و اخبار مرکز خبر داد و گفت: علاوه بر این ۵ مورد گفتگوی زنده خبری به مدت ۲۰ دقیقه، ۸۵ مورد خبر مکتوب ارسالی به واحد مرکز‌ی خبر، اخبار ویژه طرح‌های قابل افتتاح در دهه فجر هم در بخش‌های خبری استان زنجان پخش خواهد شد.

لطیفی افزود:  تمهیدات لازم جهت برقراری ارتباط زنده تصویری و اینترنتی با نمایندگان مردم استان زنجان در مجلس شورای اسلامی به منظور ارائه آخرین اخبار مصوبات مجلس انجام شده است.

رئیس رسانه استانی از پخش گزارش ویژه پیشرفت‌های صنایع برق استان زنجان از بخش خبری ساعت ۱۴ شبکه اول سیما همزمان با ۲۲ بهمن خبر داد.

مدیرکل صداوسیمای زنجان به برنامه‌های معاونت فضای مجازی اشاره کرد و افزود: تولید ۲۰ فتو کامنت، ۲۵ ویدئو، ۱۰ پوستر، ۵ پادکست، ۲ اینفوگرافیک و ۱۰ مورد متن در معاونت فضای مجازی در ایام الله دهه فجر از برنامه‌های مرکز در فضای مجازی می‌باشد.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.