ملت ایران الگویی برای ملت‌های آزادی خواه

امام جمعه طبس گفت: ملت ایران الگویی برای ملت‌های آزادی خواه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام محمدی امام جمعه طبس با اشاره به سخنان امام خمینی در خصوص انقلاب گفت: انقلاب معجزه قرن است و امروزه مسلمان گرایی در کشور‌های اروپایی و آمریکایی زیاد شده است و مسلمانان جهان زیر بار استکبار و زور نمی روند.

او افزود: امروز افرادی که دل در گرو غرب بسته اند در فضای مجازی می خواهند نظام و انقلاب را ضعیف نشان دهند، ولی از برکت این انقلاب و نظام خدماتی در خصوص بهداشت و درمان، مخابرات، برق، گاز و ارتباطات در روستا‌های ۵۰ خانواری هم حتی مشهود است.

حجت الاسلام محمدی عنوان کرد: ایران ۴۲ سال است که از اهداف و آرمان‌های خود کوتاه نیامده و مستکبران را به زانو در آورده است.

امام جمعه طبس اظهار کرد: قدردانی از این نظام و انقلاب از طریق حفظ آرمان های شهدا و امام  رقم می خورد.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به روی کار آمدن دولت جدید آمریکا تصریح کرد: اهداف و برنامه‌های آمریکا یکی است و فرقی نمی کند چه کسی عهده دار این حاکمیت باشد.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به نزدیکی انتخابات شورا‌های شهر و روستا و ریاست جمهوری گفت: به شعار‌های دروغین رأی ندهید بلکه به فرد جوان مومن انقلابی رأی دهید.

امام جمعه طبس با اشاره به اینکه نمایندگان انقلابی مجلس به صورت میدانی در صدد رفع مشکلات مردم هستند ادامه داد: نمایندگان مجلس باید رفاه و معیشت مردم را مد نظر داشته باشند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار