حضرت فاطمه (س) بهترین الگو برای زنان و دختران

آیت الله دری نجف آبادی گفت: در روزگاری که تمام انسان ها و خصوصا زنان و دختران جامعه به دنبال الگویی برای خود می گردند، حضرت فاطمه(س) بهترین الگو و اسوه برای افراد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اراک در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به در پیش بودن ولادت حضرت فاطمه(س) گفت: حضرت فاطمه(س) بزرگترین الگوی انسانیت و بزرگترین مدافع حریم ولایت و امامت بود.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: زنان جامعه ما باید درس همسرداری، فرزندداری، حیا، ولایت مداری، دفاع از حق و ... را از ایشان الگوبرداری کنند.

او با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تشریح اقدامات انجام شده در طول ۴۲ سال اخیر ادامه داد: اقدامات و تلاش های زیادی در طول پیروزی انقلاب برای نوسازی کشور و شهرها و روستاها انجام شده تا امروز به این حد از پیشرفت رسیده ایم و اصلا قابل مقایسه با اوایل انقلاب نیستیم.

امام جمعه اراک اضافه کرد: البته اشکالات و مشکلاتی نیز در کنار این توفیقات و پیشرفت ها وجود دارد اما نباید فقط به این مشکلات توجه کرد بلکه باید نیمه پر لیوان را نیز دید و برای جبران کاستی ها تلاش کرد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.