دستاورد‌های انقلاب مورد هجمه معاندان قرار نگیرد

امام جمعه رستاق گفت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی که از سوی معاندان انقلاب در فضای مجازی مورد هجمه قرار گرفته است نباید مورد غفلت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام مصطفی، دلاوری امام جمعه رستاق با اشاره به فرا رسیدن  ایام الله دهه فجر، گفت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی که متاسفانه این روز‌ها از سوی معاندان انقلاب در فضای مجازی مورد هجمه قرار گرفته است نباید مورد غفلت قرار گیرد.

او افزود: استقلال در تصمیم گیری و حفظ تمامیت ارضی، ارتقاء جایگاه ایران در جهان، گسترش آزادی‌های عمومی و تشویق جوانان به آزاد اندیشی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

امام جمعه رستاق ادامه داد: پیشرفت در معنویاتی مثل نهصد پایگاه نماز جمعه پویا و فعال در سطح کشور، گسترش عدالت اجتماعی، توان ایستادگی در برابر زور گویان و سلطه طلبان و نیز رشد علمی و صنعتی و پیش رفت در مسائل پزشکی از دیگر دستاورد‌های انقلاب است.

خطیب نماز جمعه رستاق اظهار داشت: در مسائل اقتصادی هم می‌توان با برنامه ریزی درست و عدم وابستگی اقتصاد به نفت این موضوع را نیز سر و سامان داد و کاری که اخیرا مجلس شورای اسلامی در ترمیم و اصلاح بودجه و نظام مالیاتی کشور انجام داده است بر اساس دور کردن اقتصاد از وابستگی به نفت است

حجه الاسلام دلاوری اظهار داشت: از مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در این روز‌ها اهتمام به مبارزه با فساد و برخورد با عوامل فساد در رده‌های بالا است که جای تقدیر و تشکر از قوه قضائیه دارد و این مبارزه باید ادامه داشته باشد تا موجب یاس و ناامیدی مردم نگردد.

او اقدامات تروریستی ته مانده داعش در عراق را جشن خونین داعش در استقبال از جوبایدن، پدرخوانده خود دانست و تصریح کرد: این تحرکات و اقدامات تروریستی برای تضعیف قوای مردمی مقاومت در عراق است تا تمرکز آن‌ها بر اخراج آمریکا از عراق را بر هم زند، لذا نیرو‌های حشد الشعبی در عراق باید هوشیار بوده و جبهه مقاومت در منطقه نیز باید انسجام خود را بیشتر کند.

امام جمعه رستاق با اشاره به ولادت حضرت زهرا (س)، گفت: آنجه از زیارت بزرگ بانوی اسلام حضرت زهرا سلام الله علی‌ها به دست می‌آید این است که برای رسیدن به ولایت رسول خدا و ائمه اطهار صلوات الله علیهم اجمعین، باید ولایت حضرت زهرا سلام الله علی‌ها را تصدیق نمود و باور داشت.

او اظهار داشت: بنابر زیارت ماثوره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، ثمره تصدیق ولایت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها پاکی و طهارت بندگان خدا است، چراکه در این زیارت عرض می‌کنیم "که‌ای فاطمه ما به خود مژده می‌دهیم حقیقتا با ولایت شما پاکیزه گشتیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.