پیکر مطهر شهید عزیزالله بهاروند بعد از ۳۶ سال به وطن بازگشت

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران خرم آباد گفت: پیکر مطهر شهید عزیز الله بهاروند بعد از ۳۶ سال شناسایی و در زادگاهش آرام می‌گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، صادق هادی پور رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران خرم آباد  با اشاره به تفحص پیکر مطهر شهید عزیز الله بهاروند از شهدای روستای دیناروند از توابع بخش مرکزی خرم‌آباد اظهار داشت: شهید بهاروند جزء نیرو‌های ویژه و تخصصی لشکر ۲۳ حمزه ارتش بودند که در ۲۶ اسفند ماه سال ۶۳ در سن ۲۴ سالگی، طی عملیات بدر در منطقه هورالهویزه به شهادت رسیدند.

هادی پور افزود: با تلاش کمیته جستجوی مفقودین، پیکر مطهر شهید از طریق ساز و کار‌های کمیته تفحص و تأیید هویت بعد از ۳۶ سال شناسایی شده و به زادگاهش بازمی گردد.

او عنوان کرد: جلسه هماهنگی استقبال از پیکر مطهر شهید در ستاد فرماندهی لشکر ۸۴ ارتش و با حضور نمایندگان دستگاه‌ها و دفتر نمایندگی، ولی فقیه در لرستان برگزار شده است.

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران خرم آباد با اشاره به انجام امورات هماهنگی توسط لشکر ۸۴ تصریح کرد: در صورت اتمام کار کمیته تفحص و انتقال پیکر مطهر از معراج شهدا به خرم آباد، روز دوشنبه مورخ ۱۳ بهمن ساعت ۹ صبح مراسم تشییع پیکر شهید بهاروند از درب پادگان لشکر ۸۴ بدرآباد به سمت گلزار شهدای فاطمیه ماسور با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.