مشکلات بازار ناشی از ضعف نظارت هاست

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: نظارت بر توزیع کالا باید در استان افزایش یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در شورای قضایی استان گفت: در زمینه تأمین اقلام در استان مشکلی نداریم اما در روند توزیع با مشکلاتی مواجه هستیم که باید رسیدگی شود.

او افزود: درباره نظارت‌هایی که نتیجه‌بخش نیست باید رویکرد‌ها تغییر کند و نظارت‌ها دائمی شود.

حجت الاسلام حمیدی تصریح کرد: باید عملکرد سازمان‌های دولتی را اداره کل بازرسی رصد کند و اگر ترک فعل و مفسده‌ای هست آنچه تخلف و جرم است به دادستانی اعلام شود.

حجت الاسلام نسائی زهان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز گفت: برخی‌ هم مرغ و تخم مرغ را تولید می کنند و آن را در بازار‌های استان‌های دیگر به فروش می‌رسانند که مسئولان  باید بیشتر نظارت کنند.

 او با اشاره به توزیع روغن در استان اظهار کرد: براساس بررسی‌های صورت گرفته از اول آذر تاکنون روغن‌های توزیع شده به اندازه کل روغن‌هایی است که در طول سال ۹۸ در استان توزیع شده است اما تخلفاتی در این زمینه صورت گرفته و هم اکنون پرونده متخلفان در حال بررسی است.


بیشتر بخوانید


رحیمی مدیر کل سازمان بازرسی خراسان جنوبی هم نداشتن معیاری مشخص و درست برای نیازسنجی توزیع خوراک طیور در واحد‌های تولیدی مرغ و وجود بازار آزاد در استان‌های همسایه و بالا بودن قیمت مرغ و تخم مرغ در آنجا را از مشکلات تولید و توزیع مرغ و تخم مرغ در استان اعلام کرد.

در نشست شورای قضایی استان که با تاکید بر افزایش نظارت‌ها در نحوه تولید و توزیع تخم مرغ و همچنین روغن برگزار شد اعلام شد، با هر فردی که بازار مرغ و تخم مرغ و روغن را دچار اخلال کند برخورد جدی می‌شود.

برخی از متخلفان این حوزه هم به دادستانی معرفی شدند و هم اکنون پرونده‌های این برهم زنندگان بازار در دست بررسی است.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار