بهره برداری از ۲۷ فضای آموزشی در خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: از دهه فجر پارسال تا کنون بیش از ۲۷ فضای آموزشی در استان به بهره بر داری رسیده است.

واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: از دهه فجر پارسال تا کنون ۲۷ فضای آموزشی با ۲۳ مدرسه و ۱۵۷ کلاس درس در ۱۲ شهرستان استان به بهره برداری رسیده است.

او افزود: برای احداث و تکمیل این تعداد طرح، ۸۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده که با افتتاح آن‌ها ۲۲ هزار و ۵۹۷ متر مربع به فضا‌های آموزشی استان اضافه شده است.

واقعی با بیان این مطلب که از این تعداد فضای آموزشی، ۱۴ فضا شهری و ۹ فضا روستایی است اظهار کرد: علاوه بر این، هزار و ۳۷۵ متر مربع فضای جانبی از قبیل ایمن سازی مدارس، ورزشی، عمرانی، پرورشی و زیر ساختی در مدارس به ارزش ۴ میلیارد و ۹۹۵ میلیون تومان احداث شده است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بهره برداری از مجتمع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مدرسه ۱۲ کلاسه امام هادی (ع)، مدرسه قلم، مدرسه فرهنگ و مجتمع حیات طیبه شهرستان قاین به عنوان مهم‌ترین پروژه‌های دهه فجر امسال یاد کرد و ادامه داد: کلاس‌های درس جایگزین کلاس‌های کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز، نزدیک به ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا مهر ۱۴۰۰ تمامی کلاس‌های کانکسی خراسان‌جنوبی حذف می‌شوند.

او با اشاره به اجرای ۲۲۲ طرح آموزشی در استان تصریح کرد: در حال حاضر ۲۲۲ طرح آموزشی با ۶۲۷ کلاس درس و زیربنای ۹۵ هزار مترمربع در دست اجرا است، که برای تکمیل و تجهیز نیازمند ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار