همایش نیمکت‌های سوخته در میانه

در همایش نیمکت‌های سوخته در میانه یاد و خاطره شهدای دانش آموز این شهرستان گرامی داشته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،۱۲ بهمن  ماه سال ۶۵، سالروز بمباران مدارس زینبیه و ثارالله میانه، توسط هواپیما‌های رژیم بعث عراق است که در آن ۳۸ دانش آموز و ۵ پاسدار به شهادت رسیدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم  نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در همایش نیمکت‌های سوخته گفت: شهدای زینبیِه و ثارالله سند تاریخی مظلومیت شهرستان میانه و ایران اسلامی به شمار می‌روند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: فرزندان شهدا و ایثارگران، یکی از ارزشمندترین اقشار جامعه هستند که یاد و خاطره رزمندگان اسلام، شهدای دفاع مقدس و ایثارگری آن‌ها را در دل‌زنده می‌کنند و زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا بخشی از وظایف جامعه نسبت به شهدا است.

او با بیان اینکه دشمن به خاطر ایستادگی ملت ایران در برابر انواع فشار‌ها در برهه‌های مختلف ناامید شده و فشار اقتصادی را جایگزین تمام گزینه‌ها کرده است، گفت: مردم ایران درک درستی از شرایط موجود کشور دارند و به همین خاطر با شجاعت پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و در این خصوص در نقطه ممتاز قرار داریم.

او با تاکید بر اینکه برای توفیق در عرصه اقتصادی که زمینه‌ساز استقلال کشور است باید مجاهدت لازم را داشته باشیم افزود: همان‌طور که در بسیاری از زمینه‌ها از جمله در ۸ سال دفاع مقدس موفق شده‌ایم می‌توانیم جلوی تهدید‌های دشمنان در تمامی عرصه‌ها را بگیریم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار