دیپلمات صهیونیست:

انفجار‌های دهلی‌نو مذاکرات «صلح» خاورمیانه را مخدوش نخواهد کرد

سفیر رژیم صهیونیستی می‌گوید انفجار‌های نزدیک سفارت این رژیم در دهلی‌نو نمی‌تواند آسیبی را متوجه مذاکرات «صلح» در خاورمیانه کند.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سفیر رژیم صهیونیستی در دهلی نو مدعی شد انفجار روز جمعه در نزدیکی سفارت این رژیم در پایتخت هند نمی‌تواند روند «مذاکرات صلح در خاورمیانه» را مخدوش کند.

ران مالکا روز یکشنبه در اظهاراتی گفت مقامات صهیونیست از چند هفته پیش اطلاعاتی را در خصوص حملات احتمالی دریافت کرده بودند. او گفت تل آویو مرعوب نخواهد شد تا اجازه دهد مذاکرات صلح در غرب آسیا تحت تأثیر انفجار روز‌های جمعه قرار گیرد.

دیپلمات رژیم صهیونیستی مدعی شد: این حملات که توسط کسانی که به دنبال بی ثباتی در منطقه (غرب آسیا) صورت می‌گیرد نمی‌تواند ما را متوقف کند یا ما مرعوب کند. تلاش‌های صلح ما بدون وقفه ادامه خواهد یافت.

وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی روز جمعه تأیید کرد که در نزدیکی سفارت این رژیم در دهلی نو انفجاری رخ داده است. طبق گزارش های اولیه این انفجار خسارتی به همراه داشته و چندین اتومبیل پارک شده در نزدیکی این سفارت آسیب دیدند. محل این انفجار در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی در دهلی و حوالی محل اقامت «ناندرا مودی» نخست‌وزیر هند، گزارش شد.

این انفجار روز جمعه مصادف با ۲۹ امین سالگرد آغاز روابط میان رژیم صهیونیستی و هند روی داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار