بسته اخبار حوادث امروز ۱۴ بهمن ماه ۹۹؛

کشف ۴۰۰ تن کود شیمیایی قاچاق در مشگین شهر/ کشف ۱۹۵ تن سیمان در اردبیل

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز سه شنبه ۱۴ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز سه شنبه ۱۴ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۴۰۰ تن کود شیمیایی قاچاق در مشگین شهر

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۴۰۰ تن کود شیمیایی قاچاق و تقلبی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان مشگین شهر خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر تولید و دپوی کود‌های شیمیایی قاچاق و تقلبی درکارگاهی در جاده اهر-مشگین شهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی پس از انجام بررسی‌ها و تحقیقات لازم و اطمینان از صحت گزارش‌های دریافتی، با هماهنگی مقام قضائی و با همراهی بازرسان و کارشناسان ادارات تعزیرات حکومتی و جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت از کارگاه بازدید که در بازرسی‌های به عمل آمده ۴۰۰ تن کود شیمیایی قاچاق و تقلبی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل ارزش کشفیات این عملیات را بنا به اعلام نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و با دستور مقام قضائی کارگاه پلمب شد.

کشف ۱۹۵ تن سیمان در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۱۹۵ تن سیمان احتکار شده به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی، محل احتکار مقدار قابل توجهی سیمان در یک انبار مصالح ساختمانی در سه راهی "کورائیم" را شناسایی و در قالب اکیپ عملیاتی و با همراهی بازرسان تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت به محل اعزام شدند.

او با اشاره به انجام هماهنگی‌های قضائی در این رابطه، افزود: در بازرسی از این انبار، ۱۹۵ تن سیمان که به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود؛ کشف گردید.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: ارزش احتکار کشف شده بنا به اظهار نظر کارشناسان ۴۶ میلیارد ریال است.

سردار حسینی تصریح کرد: با دستور مقام قضائی انبار پلمب و محتکر با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.