منصوریان: هر سال سر تیم پاس ناجا را در لیگ ووشو می‌برند

سرمربی تیم پاس ناجا درباره حضور نیافتن این تیم در فینال لیگ برتر ووشو توضیحاتی را بیان کرد.

حمیدرضا منصوریان سرمربی تیم ووشوی پاس ناجا در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور نیافتن این تیم در فینال لیگ ووشو اظهار کرد: ما از سال ۹۳ وارد لیگ ووشو شدیم. با توجه به اینکه خودم نظامی و ملی پوش بودم،   برنامه ریزی کردیم هر سال در لیگ ووشو تیمداری کنیم. در این مدت جزو تیم‌های برتر مسابقات بودیم اگرچه هر سال سر تیم ما را می‌برند. البته هیچ اعتراضی درباره مسابقات  نکردیم.  

او ادامه داد: ما در گذشته سعی کردیم که سانداکار سرباز قهرمان جذب کنیم، اما در بخش تالو خیلی خوب نبودیم. در سال‌های اخیر وضعیت ما  در بخش تالو بهتر شده است. تیم ووشوی  پارس جنوبی امسال تصمیم گرفت که ورزشکاران خود را آزاد کند. مسئولان این تیم به ورزشکاران  خود اجازه دادند تا در تیم دانشگاه آزاد حضور پیدا کنند و  به  تیم‌های دیگر نروند.  

حق اعتراض به حرکات تالو کار دانشگاه آزاد را به من ندادند 

منصوریان بیان کرد: در یکی از مسابقات بخش تالو  با  در دست داشتن قرآن به سمت داور مسابقه رفتم و از او خواستم منصفانه قضاوت کند، زیرا این اتفاق از لحاظ روحی و روانی باعث نابود شدن ورزشکار می‌شد و  او را تحت تاثیر قرار می داد. در یکی از مسابقات سال گذشته سانداکار ما در حال ناک اوت کردن حریف بود، اما داور، مسابقه را متوقف کرد و بعد از ۳ - ۴ دقیقه شمارش  را آغاز کرد و  همین موضوع باعث شد که ورزشکار به هوش بیاید. علاوه بر این،  امسال هم شاهد این موضوع بودیم و ورزشکار دانشگاه آزاد در بخش تالو اجرای فرم خود را از یاد برده بود و بعد از چند دقیقه فرم خود را اجرا کرد. من به این موضوع اعتراض کردم و مسئولان برگزاری مسابقات بیان کردند که حق اعتراض به حرکات حریف را ندارم و فقط می‌توانم در مورد ورزشکاران خود اعتراض کنم.  

او افزود:  صدیقی رئیس فدراسیون ووشو از اعتراض تیم ما ناراحت شده بود و بیان کرد که ورزشکاران پاس ناجا را از  حضور در تیم ملی محروم می‌کند. در کجای دنیا  مانع حضور ورزشکاران در تیم ملی می‌شوند؟ البته  من و مسئولان پاس ناجا تصمیم گرفتیم که ورزشکاران  در فینال حضور پیدا نکنند، زیرا از قبل می‌دانستیم که دانشگاه آزاد قهرمان می‌شود.  

منصوریان گفت: در دوره‌های گذشته مسابقات تالو و ساندا با هم برگزار می‌شد و نتیجه مسابقات تا لحظه آخر معلوم نبود، اما امسال با برنامه از پیش تعیین شده و به خاطر پیچیدگی داوری تالو قبل از شروع فینال که دوشنبه ساعت ۱۴ قرار بود پخش شود، ما را ۵ بر صفر بازنده کردند و ما برای اینکه در فینال برنده شویم بازی را باید ۸ بر صفر پیروز می‌شدیم که این نتیجه در خواب هم دست نیافتنتی است. این در حالی بود که دانشگاه آزاد برای قهرمان شدن باید ۸ بر یک پیروز می‌شد و فقط نیاز به ۳ برد از ۹ بازی داشت که دست‌های پشت پرده این کار را صورت هوشمندانه طراحی کرده بودند.

او افزود: با توجه به اینکه سرمربی ساندا دانشگاه آزاد در بیمارستان حضور داشت بلافاصله برنامه‌ها را برخلاف قوانین تغییر دادند و اعلام کردند هر تیم فقط با یک مربی ساندا می‌تواند در مسابقات حضور داشته باشد که بعد از اعتراض تیم پاس مجدد ۲ مربی در کنار زمین حضور یافتند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان برای ورودی های مهر 98 رشته های کم متقاضی وعده تخفیف 35 درصدی شهریه را داد اما تخفیف را به بهانه های مختلف اعمال نمیکنند لطفا رسیدگی فوری نمایید تا از داوطلبان سو استفاده نشود
آخرین اخبار