زیاد النخاله: شهید سلیمانی در رأس مبارزان فلسطینی بود

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد شهید حاج قاسم سلیمانی در رأس مبارزان فلسطینی قرار داشت که از قدس شریف و سرزمین‌های فلسطینی دفاع کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد شهید حاج قاسم سلیمانی در رأس مجاهدان فلسطینی قرار داشت که از قدس و سرزمین‌های فلسطینی دفاع کردند.

زیاد نخاله در ادامه اعلام کرد: ارسال موشک‌هایی که به وسیله آن رژیم صهیونیستی هدف قرار داده می‌شد، شخصا از سوی شهید سلیمانی به مبارزان فلسطینی مورد نظارت قرار می‌گرفت؛ و سلاح‌های متنوع و فراوانی در جنگ‌های ما به کار گرفته می‌شد. اینها، علاوه بر آن است که وی بر انتقال کارشناسی‌هایی که به دست مبارزان می‌رسید، نظارت داشت.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد برخی حکام عرب، قدس و فلسطین را به آقایشان در کاخ سفید فروختند. آنچه ما امروز شاهد آن هستیم، به منزله فروپاشی عربی است که در تاریخ سابق ندارد.

او همچنین با اشاره ضمنی به توافق‌های سازشی که از سوی کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی به امضا رسیده، اعلام کرد لحظه ترور سردار سلیمانی، آغاز فروپاشی‌های بعدی بود. ما شاهد هستیم فرماندهان و حکام عرب از یکدیگر سبقت می‌جویند و صفی را در برابر آقای آمریکایی شان درست کرده اند و از او التماس می‌کنند تا از آن‌ها حمایت کرده و در حال فروش فلسطین، تاریخ و قدس به دلیل شکست شان هستند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین اعلام کرد تصمیم برای ترور سردار سلیمانی برای محو کردن وی از صحنه به اعتبار آن بود که وی، مانعی بزرگ در برابر پروژه صهیونیستی که دشمن تلاش دارد تا برای بازتشکیل منطقه شکل دهد، به شمار می‌رفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار