تجهیز ۱۵ هکتار از اراضی کشاورزی روستای حیدری به سیستم‌های نوین آبیاری

همزمان با دهه مبارک فجر، ۱۵ هکتار از اراضی کشاورزی روستای حیدری از توابع بخش شیدای شهرستان بن به سامانه‌های نوین آبیاری مجهز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، باقر باقری مدیر جهاد کشاورزی بن با اشاره به افتتاح سه طرح همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان اظهار داشت: طرح آبیاری قطره‌ای مزرعه گاوکش روستای حیدری بخش شیدا در مساحت ۱۵ هکتار با میزان اعتبار سه میلیارد ۱۷۳ میلیون ریال افتتاح شد که مبلغ دو میلیارد ۵۷۳ میلیون این طرح از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است.

او افزود: با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال ۱۸ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم و ۳۰ خانوار روستای حیدری از آن بهره‌مندخواهند شد.


بیشتر بخوانید


باقری از طرح توسعه و احیای باغات شهرستان بن خبر داد و اضافه کرد: هفت هزار و ۷۱۲ اصله نهال در راستای توسعه و احیای باغات بین بهره برداران توزیع می‌شود.

او به توسعه مکانیزاسیون در شهرستان بن اشاره کرد و گفت: در راستای افزایش ضریب مکانیزاسیون کشاورزی به منظور افزایش بهره وری کشاورزی در سال ۹۹ مبلغ هفت میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون برای خرید تجهیزات کشاورزی در شهرستان بن پرداخت شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار