اجرای طرح پویش شکوه مادری در خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) پویش بزرگ شکوه مادری بین دانش آموزان استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: دانش آموزان در ۷ قالب دکلمه، شعر خوانی، نیایش، دلنوشته، مدیحه سرایی، حدیث خوانی و تولید محتوای مجازی می‌توانند آثار خود را برای شرکت در این پویش ارائه دهند.

او افزود: دانش آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی می‌توانند با مراجعه به آدرس@shmadari۹۹ در شبکه شاد در این پویش شرکت کرده و آثار خود را تا ۲۵ بهمن ماه در این آدرس بارگذاری کنند.

واقعی اظهار کرد: این پویش با هدف ترویج، توسعه و تعمیق ولایت و عترت در بین دانش آموزان استان، برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی عنوان کرد: آموزش و پرورش در تلاش است با انجام فعالیت‌های متنوع و جذاب در حوزه عترت بتواند در جهت نیل به هدف مهم فراهم ساختن زمینه برای الگو برداری از کامل‌ترین مصداق بندگان صالح خدا  به بهترین الگوی عملی سبک زندگی اسلامی در محیط‌های آموزشی و پرورشی نایل آید.

او تصریح کرد: پویش‌هایی از قبیل علمدار و شکوه مادری در این ایام سخت کرونا زمینه ساز پژوهش عملی و برنگیختن ذوق هنری دانش آموزان است تا در کنار تحصیل به تقویت قوای روحی خود بپردازند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار