راه های مقابله با تحریم‌های ظالمانه و فشار‌های همه جانبه آمریکا چیست؟

استاندار کرمانشاه گفت : تنها با افزایش بهره‌وری می‌توانیم با تحریم‌های ظالمانه و فشار‌های همه جانبه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران مقابله کنیم.

راه های مقابله با تحریم‌های ظالمانه و فشار‌های همه جانبه آمریکا چیست؟به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : بهره وری چالشی اصلی در کشور است که با گذشت ۴۲ سال از انقلاب بدون توجه از کنار آن گذشته ایم.

او گفت : در برنامه‌های سوم تا ششم توسعه به بهره وری اشاره شده است، اما برای اینکه بخواهیم آن را نهادیه کنیم باید آن را در برنامه‌های سالانه لحاظ کنیم.

استاندار کرمانشاه افزود: وقتی می‌گوییم که باید متناسب با شعار سال سراغ جهش تولید برویم باید به صورت جد به بهره وری توجه کنیم.

بازوند با بیان اینکه در ۲۴ رویکرد در اقتصاد مقاومتی لحاظ شده که یکی از آن‌ها بهره وری است، افزود: ما ابتدا باید مقداری ساختار سازمان ملی بهره وری کشور را تقویت کنیم و تا زمانی که این سازمان تقویت نشود نمی‌توانیم در زمینه افزایش بهره وری دست به اقدام بزنیم.

او با اشاره به بهره‌وری سیستم درمان کشور ادامه داد: اگر ما امروز می‌توانیم در مقابل کرونا مقاومت کنیم به دلیل خاکریز‌هایی است که در بخش نظام سلامت ایجاد شده است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بهره وری صرفه یک ساختار اداری نیست، بلکه یک ساختار اخلاقی است، ادامه داد: کارمندان دولت باید از نظر اخلاقی به این باور برسند که خودشان ناظر بهره وری برای سازمان و اداره مورد نظر باشند.

بازوند بهره وری را یکی از ابزار‌های اصلی توسعه دانست و گفت: می‌توانیم ۲ واحد درسی را در دانشگاه‌ها ارائه کنیم تا این موضوع را به یک فرهنگ تبدیل شود.

او ادامه داد: بهره وری نیازمند ابزار و ساختار است تا مورد حمایت دولت و مردم قرار بگیرد و تنها با گفتن شکل نمی‌گیرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.