جذب و توزیع ۵۰۰ تن روغن خوراکی در خراسان جنوبی

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از جذب و توزیع ۵۰۰ تن روغن خوراکی از ابتدای هفته در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، جویبان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: سهمیه ۵۰۰ تن روغن خوراکی، غیر از سهمیه شرکت‌های پخش روغن است و این شرکت‌ها نیز در این هفته  ۱۰۰ تن روغن خوراکی در استان توزیع کرده اند.

او با اشاره به اینکه امروز ۱۰۰ تن روغن خوراکی بین مراکز عمده فروشی در سطح استان توزیع شد، افزود: هم اکنون مشکلی در تأمین روغن خوراکی در استان وجود ندارد.

جویبان از پیگیری جذب ۴۵۰ تن روغن خوراکی برای استان در هفته آینده خبر داد و گفت: از این رقم ۳۰۰ تن سهمیه صنعت و مصرف واحد‌های تولید شیرینی و ۱۵۰ تن روغن خوراکی است که پیگیر جذب آن هستیم.


بیشتر بخوانید


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه مراکز خرده فروش می‌توانند بدون محدودیت روغن مورد نیاز خود را را از عمده فروشی‌ها خریداری کنند، تصریح کرد: قیمت هر بطری ۸۰۰ گرمی روغن خوراکی برای مصرف کننده حداکثر ۹ هزار و ۵۰۰ تومان است.

او با اشاره به اینکه هم اکنون مشکل موجود در استان مربوط به روغن جامد است، افزود: پیگیر جذب روغن جامد در استان نیز هستیم.

جویبان گفت: هم اکنون فروش اینترنتی روغن جامد در سه فروشگاه در استان در حال انجام است.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
توزیع روغنا درست نیست مردم سرگردونن
آخرین اخبار