امام جمعه بافق:

مسئولان برای احقاق حقوق کارگران تلاش کنند

حجت الاسلام سعادت فر گفت: تبعیض، کوتاهی در تحقق خواسته‌های کارگری و توجه نکردن به حقوق و مزایای آنان و توقف در چرخه تولید خیانت به نظام و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام سعادت فر امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و فرارسیدن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی محصول انتخاب آگاهانه و آینده نگر ملت ایران بود.

او تصریح کرد: این حرکت آگاهانه باید در همه‌ی انتخاب‌ها تداوم داشته باشد و با مراقبت از انتخاب خود، انقلاب محفوظ می‌ماند.

امام جمعه بافق افزود: دشمنان نظام و انقلاب به جای منافع بلندمدت انقلاب، منافع مجازی را پیش روی ملت گذاشته اند و با توطئه چینی قصد انحراف در انقلاب را دارند.

او بیان داشت: حربه غربگرایان در انتخابات تجارت وحشت است یعنی اگر ما نیاییم جنگ می‌شود.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش کارگران در رونق تولید و اقتصاد، افزود: کارگران جهاد گران عرصه تولید هستند و مسئولان و سیاستگذاران نسبت به اجرای عدالت برای این قشر زحمتکش کوتاهی نکنند.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: تبعیض، کوتاهی در تحقق خواسته‌های کارگری و توجه نکردن به حقوق و مزایای آنان و توفق در چرخه تولید خیانت به نظام و انقلاب است.

او در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: برقراری عدالت و مبارزه با فساد به خوبی به همت رئیس دستگاه قضا شروع شده و مطالبه گری در این زمینه هزینه‌هایی هم دارد.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: برخی‌ها برای مقابله با مطالبات گروگانگیری می‌کنند و هزینه برخورد با مفسدان اقتصادی هم همین موضوع است.

امام جمعه بافق افزود: صبر مردم در برابر تحریم‌ها نیست بلکه در برابر هزینه‌های گروگانگیری است.

حجت الاسلام سعات فر ادامه داد: نتیجه صبر و مقاومت ریشه کنی رانتخواران لیبرال از کشور است و دولت جوان و انقلابی هم این موضوع را برای اجرای عدالت و ظهور زمینه سازی می‌کند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار