دیروز انجام شد؛

نجات ۵ نفر با تلاش آتش نشانان همدانی

رئیس سازمان آتش نشانی همدان از نجات ۵ نفر با تلاش آتش نشانان این شهر در روز گذشته خبر داد.

نجات ۵ نفر با تلاش آتش نشانان همدانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، صادق پور سینا، رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات دیروز، ۲ عملیات اطفای حریق و ۶ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات شهرهمدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

او افزود: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ ۲ مورد آتش سوزی شامل حریق کنتور برق در خیابان شهدا و حریق سطل زباله در سرپل یخچال بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان با بیان اینکه همچنین ۶ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شهرک مدرس، ۳ مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در بلوار بعثت، شورین و صدف و ۲ مورد نجات حیوانات در شهرک مدنی و شهرک بهشتی با همت آتش نشانان به انجام رسید، ادامه داد: در این عملیات‌ها ۵ نفر هم با تلاش آتش نشانان نجات یافتند.

پور سینا عنوان کرد: شهروندان ۳۶۷ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند که از این تعداد تماس ۸ مورد منجر به عملیات شده، ۱۰ تماس جهت مشاوره و راهنمایی، ۳۶ تماس اشتباه و متاسفانه ۳۱۲ مورد ایجاد مزاحمت و یک مورد گزارش حریق کذب بوده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.