پرداخت تسهیلات بانک توسعه صادرات ایران به صادرکنندگان کشور

مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران گفت: امسال ۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه صادرات به شرکت‌های دانش‌بنیان اعطا شده‌ است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  دکتر علی صالح‌آبادی مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران در حاشیه آیین افتتاح ساختمان جدید بانک توسعه صادرات در کاشان با حضور عباس معمارنژاد معاون امور بانکی وزارت اقتصاد و امور دارایی،  گفت:امسال  این میزان تسهیلات با سود ۱۲ درصد در حوزه دانش‌بنیان اعطا شده که درصورت جذب بیشتر این رقم قابل افزایش است.

او  با اشاره به اینکه صادرکنندگان می‌توانند تسهیلات را از طریق بانک توسعه صادرات ایران از محل منابع صندوق توسعه ملی به صورت تلفیقی با نرخ میانگین ۱۴/۵ درصد دریافت کنند گفت: شرکت‌های فعال دانش‌بنیانی نیز که در کاشان فعالیت دارند می‌توانند تسهیلات این بانک را با نرخ ۱۲ درصد دریافت کنند.

مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران افزود: با اختیارات لازمی که به بانک توسعه صادرات کاشان داده شده است این شعبه آمادگی دارد تا همه کسانی‌که در حوزه دانش‌بنیان و صادرات فعالیت می‌کنند از خدمات و تسهیلات این بانک با سرعت بالا استفاده کنند.

صالح‌آبادی مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران، تصریح کرد: ۸۳ هزار میلیارد ریال میزان تسهیلات اعطایی این بانک به صادرکنندگان تا پایان آذرماه سال جاری است.

او  با تاکید بر اینکه شعبه کاشان از نظر تسهیلات ریالی رتبه ۱۳ را در بین شعب بانک توسعه صادرات ایران دارد گفت: این شعبه سی و هشتمین شعبه بانک توسعه صادرات ایران است که در سال ۱۳۹۶ افتتاح و امروز نیز ساختمان جدید آن با حضور صادرکنندگان و معاون وزیر اقتصاد بهره‌برداری می‌شود.

 آیین افتتاح ساختمان جدید شعبه کاشان بانک توسعه صادرات ایران با حضور عباس معمارنژاد معاون امور بانکی وزارت اقتصاد و امور دارایی و دکتر علی صالح‌آبادی مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران برگزارشد.

همچنین نشست فعالان اقتصادی و صادرکنندگان نیز با حضور معاون وزیر و مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران قبل از آیین افتتاح در اتاق بازرگانی کاشان برگزار شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.