حبیبا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

لزوم تامین بودجه ۳۰ میلیارد تومانی برای ساخت خوابگاه‌های متاهلی

معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: برای ساخت خوابگاه‌های متاهلی به ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومان بودجه احتیاج داریم.

سعید حبیبا، معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره خوابگاه‌های این دانشگاه اظهار کرد: در حال بازسازی اساسی ۴ خوابگاه دانشگاه تهران هستیم.

او افزود: به ساخت دو خوابگاه اقدام کرده ایم وقصد کلنگ زنی یک خوابگاه دیگر را داریم، همچنین باید بگویم که خبر منتشر شده مبنی بر ساخت خوابگاه‌هایی با ۲ هزار ظرفیت در دانشگاه تهران صحت ندارد.

حبیبا تصریح کرد: باتوجه به قرار گرفتن در آخر سال با کمبود بودجه برای ساخت خوابگاه‌ها مواجه شده ایم بنابراین به ۲ تا ۳ میلیارد تومان پول احتیاج داریم تا بتوانیم یکی از خوابگاه‌ها را با ظرفیت هزار نفری و با کمک خیرین و دولت بسازیم.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران درباره وضعیت ساخت و ارتقایخوابگاه‌های متاهلی گفت: در تفاهم نامه‌ای با کمک خیرین برای ساخت خوابگاه‌های متاهلی باظرفیت ۱۱۰ واحد متاهلی اقداماتی انجام داده ایم و منتظراعلام آمادگی خیرین هستیم تا بتوانیم کلنگ زنی کنیم.

حبیبا با بیان اینکه برای ساخت خوابگاه‌های متاهلی پیش بینی ما تامین بودجه ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومانی است، تاکید کرد: هر واحد از خوابگاه‌های متاهلی به سرویس بهداشتی، حمام، کابینت و مابقی امکانات احتیاج دارد که برای ساخت و ساز آن بودجه زیادی را باید تامین کنیم.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران در پایان یادآوری کرد: در حال بازسازی اساسی خوابگاه‌های دانشگاه تهران در سطح شهر هستیم که در زمان بازگشایی دانشگاه و حضور دانشجویان می‌تواند حدود ۱۱۰۰ دانشجو را با امکانات و تجهیزات بالا پوشش دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار