سی ام بهمن:

بزرگداشت آیت الله سیدرضا فاضلیان در همدان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله سیدرضا فاضلیان در همدان در ۳۰ بهمن خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،احمدرضا احسانی, مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت:مراسم بزرگداشت فاضل عارف حضرت آیت الله سید رضا فاضلیان از یاران صدیق حضرت امام (ره) نماینده پیشین مقام معظم رهبری در شهرستان ملایر در همدان برگزار می‌شود.

او با اعلام این خبر اظهار داشت: ایشان از یاران راستین امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی بودند و در دوران دفاع مقدس نقش بسزایی در بسیج مردم و ترویج روحیه ایثار و شهادت در جامعه داشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه آیت الله فاضلیان سال ۱۳۶۱ با حکم امام خمینی (ره) به‌عنوان امام‌جمعه ملایر منصوب شد، افزود: ایشان پس از ۳۴ سال عهده‌داری این مسئولیت، شهریورماه سال ۱۳۹۵ از این سمت کناره گیری کرده و آبان ماه امسال نیز بعد از گذراندن یک دوره بیماری، دار فانی را وداع گفتند.

احمدرضا احسانی با بیان اینکه مراسم بزرگداشت این عالم ربانی روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه برگزار خواهد شد، افزود:این مراسم با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران و با حضور علما و روحانیون و شخصیت‌های برجسته کشوری در سالن مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی سینا برگزار می‌شود.

منبع تسنیم

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.